مسابقه بزرگ «تهمتن» با محوریت آمادگی جسمانی و قابلیت‌های فیزیکی به زودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، مسابقه بزرگ تهمتن با محوریت آمادگی جسمانی و قابلیت‌های فیزیکی به زودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

این مسابقه که بر پایه توانمندی‌های جسمی، قدرتی و توان هوازی طراحی شده، با حضور مدیران شبکه نسیم ضبطش آغاز شد.

«تهمتن» با میزبانی ورزشکار با اخلاق آیدین ختایی و قهرمان جهان و المپیک بهداد سلیمی در حال تولید و با مسابقات مشابه گذشته که بر پاورلیفتینگ تمرکز داشتند، کاملا متفاوت خواهد بود.

بنا بر این گزارش در این دیدار دکتر احسانی با تاکید بر مراقبت‌های ایمنی و حفظ سلامت ورزشکاران بر بهره گیری از ظرفیت جسمانی در مسیر ویژگی‌های اخلاقی تاکید کردند.

وی در ادامه این بازدید که از مراحل ضبط و مرور تولیدات این برنامه صورت گرفت، ضمن گفت‌وگو با مجریان و عوامل این برنامه، توجه به مولفه‌های بومی در این مسابقه را جز اقدامات مهم سازمان و موثر در تغییر سطح کیفی و کمی برنامه‌های تلویزیونی دانست و از پخش تهمتن در ماه ربیع الاول خبرداد.

«تهمتن» با دکوری عظیم در فضایی حدود ۷۵۰۰ متر مربع برگزار می‌شود و به نوعی شرکت کنندگان در ورزشگاهی در ابعاد اصلی با تمام جزئیات به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقه در ۱۰۰ قسمت و با حضور ۲۵۶ ورزشکار از سراسر کشور در چهار گروه تولید وپخش خواهد شد. داوطلبان شرکت در این برنامه پس از راستی آزمایی و تست‌های اولیه پای به این مسابقه گذاشته و با دیگر شرکت کنندگان که با پراکندگی قومی و جغرافیایی از سراسر کشور به این برنامه می‌آیند، مردانه رقابت خواهند کرد. این تنوع جز نکات بارز و حائز اهمیت این پروژه است.

در هر برنامه مستندی از افراد حاضر در صحنه بزرگ تهمتن در اقلیم و موطن شرکت کننده، به نمایش در می‌آید که جز بخش‌های جذاب برنامه است.

این پروژه با بیش از ۲۰ دوربین ضبط و در استاندارد بین المللی با کیفیت 4K جهت پخش آماده می‌شود.

مسابقه بزرگ «تهمتن» به تهیه کنندگی رضا نصیری با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی، ترویج زندگی سالم، تحکیم روابط بین ورزشکاران و اعضای خانواده پی‌ریزی شده و در تلاش است با معرفی الگوی صحیح جوان ایرانی، روحیه جوانمردی و ایثار به زودی به جدول پخش شبکه نسیم برسد.