برنامه «تهران من» از رادیو تهران امروز شنبه ۱۳ آذرماه با پخش گزیده‌ای از برگزاری مسابقات تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران، امروز شنبه ۱۳ آذرماه دربی حساس پایتخت را برگزار خواهد کرد. شبکه رادیویی تهران از برنامه «تهران من» به گزارش اشکان آذرماسوله از مجریان نابینای رادیو تهران گزارش گزیده‌ای از برگزاری مسابقات تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را که در رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر بیست و یکم فوتبال ایران (دربی تهران) به مصاف هم خواهند رفت، گزارش می‌کند.

این دیدار شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و مخاطبان رادیو تهران می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ با برنامه «تهران من» شنونده برنامه باشند.

همچنین شنوندگان از طریق پیامک یا تماس تلفنی می‌توانند پرسش‌های خود را مطرح کنند، شماره تلفن‌های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است، با پاسخ به این پرسش که «طرفدار کی و چه هستید»، می‌توانید با برنامه تهران من در تماس باشید.

برنامه «تهران من» این هفته به تهیه کنندگی مینا نیکانیک و اجرای فربد رحیمی مقدم روی آنتن رادیو تهران می‌رود.