سرانجام طلسم برگزار نشدن کنسرت‌ها در تالار وحدت تهران شکسته شد و قرار بر این است که روز پنجشنبه نهم دی ماه حسین صفامنش خواننده کردی تازه‌ترین اجرای زنده خود را در این مکان برگزار کند.

به گزارش مرور نیوز، حسین صفامنش خواننده موسیقی کردی که اغلب مخاطبان او را با خوانندگی تیتراژ سریال «نون خ» می‌شناسند، آغازگر برگزاری کنسرت‌های زنده در تالار وحدت خواهد بود.

این کنسرت در شرایطی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد، که مجموعه تالارهای وحدت و رودکی از تالارهای تابعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی طی ایام کرونا کنسرت زنده‌ای را برگزار نکرده بودند.

برگزاری کنسرت حسین صفامنش در تالار وحدت در شرایطی است که هنوز از جزییات نحوه فروش بلیت، قیمت بلیت و جاگذاری مخاطبان اطلاعاتی در سامانه فروش بلیت ثبت نشده و مشخص نیست که این کنسرت در چه شرایطی قرار است از مخاطبان میزبانی کند.

حسین صفامنش

حسین صفامنش از جمله هنرمندان کرمانشاهی است که طی سال‌های اخیر عمده فعالیت‌های خود را متمرکز بر تولید و اجرای آثار موسیقایی در حوزه موسیقی کردی کرده است. ضمن اینکه انتشار آلبوم و تک آهنگ‌های مختلف، برگزاری کنسرت در چندین تالار موسیقی و اجرای برنامه در جشنواره‌های مختلف از جمله فعالیت‌های حسین صفامنش در عرصه موسیقی بوده است.