مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج از تولید ۳۰ سریال توسط سازمان اوج خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، نشست رسانه‌ای محسن دریا لعل مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج امروز ۱۲ دی با حضور اهالی رسانه برگزار شد.

دریالعل در این نشست درباره تغییر ریل گذاری این سازمان از تولید سینمایی به سمت سریال سازی اظهار کرد: سی سریال در دستور کار داریم که بخشی با وی او دی بخشی با صداوسیما و بخشی در پیش تولید و در مرحله طرح و نگارش است.

وی اضافه کرد: تغییر شیفت از سینما به سریال مهمترین ریل گذاری ماست به این دلیل که در یکی دو سال اخیر بازگشت سرمایه در سینما وجود نداشته است.

دریالعل عنوان کرد: به زودی «مستوران» که از جمله سریال‌های آماده ماست، روی آنتن می‌رود و می‌توان درباره کیفیت تصویری و روایی آن بعد از پخش صحبت کرد.

وی گفت: فیلم «منصور» به فروشی رسید که فیلم دیگری به این فروش پیدا نکرد. سه میلیارد فروش را رد کرده و یک و نیم میلیارد فروش جانبی داشته است. این فیلم حتی پلن‌هایی برای رایت تلویزیونی و رایت بین‌المللی دارد و برنامه‌ریزی بیزنس «منصور» تازه قدم اول را برداشته است. ما برای دپو کردن در کشو‌ها فیلم نمی‌سازیم.

این مدیر سازمان اوج درباره سریال نائله عنوان کرد: سریال «نائله» یک مینی سریال مناسبتی است که محرم سال بعد به پخش می‌رسد. یک کار ده قسمتی است از لحاظ عدد و رقم در حد بودجه روتین سریال‌های تلویزیون است، ولی کیفت آن کار تاریخی است. کارگردان آن مجتبی فرآورده است. همچنین سریال شهید بروجردی را داریم که به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا و نظارت نصرت الله محمودزاده پیش می‌رود و خبر رسمی آن منتشر می‌شود.

دریالعل درباره حضور این سازمان در جشنواره سال آینده گفت: فیلمی هم در جشنواره سال آینده داریم سال آینده می‌توانید منتظر فیلمی در قالب تاریخ جایگزین باشید.