محمدحسین لطیفی از آخرین وضعیت تولید سریال شهید بروجردی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، محمدحسین لطیفی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت ساخت سریال زندگی شهید بروجردی گفت: این سریال به تهیه‌کنندگی حامد عنقاست و در مرحله پیش تولید قرار دارد.

چند روز پیش، دریالعل مدیر فیلم و سریال سازمان اوج در نشست خبری، از تولید ۳۰ سریال از سوی این سازمان خبر داد که یکی از آنها سریال شهید بروجردی بود.

به گفته محمدحسین لطیفی که با خبرنگار ما گفتگو کرده، فعلاً این سریال کلید نخورده و در مرحله انتخاب بازیگران است.

این کارگردان پیش از این تجربه ساخت فیلم سینمایی «روز سوم» در حوزه حماسه و دفاع مقدس را داشته است. فیلمی که تاکنون بارها و بارها از تلویزیون پخش شده و درباره سه روز پایانی مقاومت مردم خرمشهر در برابر حمله عراقی ها در سال ۵۹ است.

پیش از این سریال‌ها و آثار سینمایی متعددی درباره شهدای دفاع مقدس ساخته شده بود؛ از جمله آنها می توان به سریال شوق پرواز به کارگردانی یدالله صمدی، سینمایی سیمرغ به کارگردانی حسین قاسمی جامی و  تک تیرانداز به کارگردانی علی غفاری اشاره کرد.

این روزها همچنین هادی حجازی فر در حال ساخت فیلم سینمایی موقعیت مهدی (باکری) است که به زودی در قالب یک مینی سریال هم به پخش می‌رسد. این اثر هنری درباره زندگی مهدی باکری از فرماندهان و شهدای دفاع مقدس است.