برنامه رادیویی «فرمانده» امروز میزبان نرجس سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و به پرسش های مخاطبان درباره این شهید و موضوع مقاومت پاسخ خواهد داد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو مقاومت، نرجس سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز دوشنبه ۲۷ دی ساعت ١٣، با حضور در استودیوی برنامه «فرمانده» مهمان ویژه رادیو مقاومت می‌شود.

سیده فاطمه شعار مسئول روابط عمومی رادیو مقاومت، در این باره گفت: این شبکه رادیویی در دومین سال فعالیت خود کارش را با همراهی ویژه خانواده سردار سلیمانی آغاز کرد و در این مسیر سرکار خانم نرجس سلیمانی همکاری بسیار نزدیکی با ما داشتند به نحوی که پیش از آغاز به کار رادیو، جلسات مستمری با ایشان برگزار و از ایشان نظرخواهی و کمک گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در طول فعالیت این رادیو نیز همواره از راهنمایی و همراهی های خانم‌سلیمانی بهره مند بودیم افزود: خانم سلیمانی یکی از شنونده های خوب رادیو مقاومت هستند و فعالیت های همکاران ما را رصد می کنند.

برنامه «فرمانده» به تهیه کنندگی عباس پیری و گویندگی فاطمه عباسی در مدت فعالیت رادیو مقاومت هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۵ روی آنتن رفته و هدف آن نیز یادآوری رشادت ها و مجاهدت های سردار سلیمانی در ایران و منطقه بوده است.

شنوندگان و مخاطبان رادیو مقاومت می توانند هر پرسشی که درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ذهن دارند را از طریق برقراری تماس با شماره تلفن ارتباطات رادیو مقاومت یا شماره ١٦٢ و یا از طریق سامانه پیامکی ٣٠٠٠٠٩٥٥ مطرح کنند.