رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: برنامه «فرمول یک» به درستی به بخش‌هایی از جامعه توجه نشان داده که شاید پیش از این از آن‌ها غافل بودیم.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری درباره ویژه‌برنامه «چهره مردمی ایران» در برنامه «فرمول یک» گفت: این برنامه به درستی به بخش‌هایی از جامعه توجه نشان داده که شاید پیش از این از آن‌ها غافل بودیم.

به گفته او مردم در اکثریت قریب به اتفاق برنامه‌های رسانه ملی شاهد حضور سلبریتی‌ها و چهره‌های مشهور در زمینه‌های گوناگون هستند، در حالی که در میان خود مردم قهرمانان گمنامی داریم که رسانه وظیفه دارد بر چهره‌شان نور بتاباند تا همه آن‌ها را بشناسند.

حجت‌الاسلام امرودی با اشاره به همراهی شهرداری تهران بیان کرد: خوشبختانه مدیریت شهری هم با این حرکت همراه شد و چندین تابلوی تبلیغاتی در اختیار «چهره مردمی ایران» قرار گرفت تا مردم تهران با این چهره‌ها آشنا شوند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معتقد است که جامعه پردازی و تمدن سازی به ملزوماتی نیاز دارد که بدون شک الگوسازی و معرفی چهره‌های مؤثر به نسل جوان یکی از این ملزومات است. چهره‌هایی که در دورافتاده‌ترین نقاط کشور بدون هیچ چشم‌داشتی به مردم خدمت می‌کنند.