فیلم سینمایی زالاوا در ماه‌ گذشته با حضور در چند جشنواره فیلم اروپایی و آمریکایی به درخشش خود ادامه می دهد.

به گزارش مرور نیوز، فیلم سینمایی زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی سمیرا و روح‌الله برادری با ادامه حضور در جشنواره‌های جهانی، در ماه گذشته در چندین رویداد در کشورهای آمریکا، ولز و آلمان به نمایش درآمده است.

این فیلم از ۲۵ فوریه تا ۱۳ مارس در جشنواره بین‌المللی فیلم یک جهان ولز موسوم به (Wow Film Festival) به نمایش درآمد.

همچنین، انجمن فیلم آمریکا AFI ، در روزهای ۸ و ۱۰ مارس با دو نمایش اختصاصی میزبان فیلم «زالاوا» بود و در ماه پیش‌رو نیز، در جشنواره بین‌المللی فیلم استانبول از ۸ تا ۱۹ آوریل در بخش «منطقه مین‌گذاری شده» همراه با منتخبی از فیلم‌های برتر یک سال اخیر در ژانر وحشت بومی به نمایش در می‌آید.

از دیگر عرصه‌های جهانی که «زالاوا» در آنها حضور داشته، جشنواره ژانر «Fantasy Flm Fest» آلمان است که از ۳۰ مارس تا ۷ آوریل، ۱۷ فیلم‌ ژانری منتخب جشنواره‌های جهانی را، در سانس‌های شبانه در هفت شهر فرانکفورت، هامبورگ، کلن، مونشن، برلین، نورنبرگ و اشتوتگارت، نمایش می‌دهد.

نوید پورفرج، پوریا رحیمی‌سام، هدی زین‌العابدین، باسط رضایی، شاهو رستمی، فریدون حامدی، مهسا حجازی، لیلا بگی و آذین کنعانی در «زالاوا» نقش‌آفرینی کرده‌اند که قرار است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بزودی در سینماهای کشور اکران شود.