ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۹ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش مرور نیوز، ثبت‌نام اصحاب رسانه، برای حضور در سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز آغاز ‌می‌شود و تا ۹ اردیبهشت ادامه دارد.

خدمات در نظر گرفته شده در ایام نمایشگاه به آن دسته از همکاران رسانه‌ای ارائه خواهد شد که ثبت‌نام خود را در این سامانه قطعی کرده باشند.

طبق شیوه‌نامه در نظر گرفته شده، ثبت نام و خدمات ویژه اصحاب رسانه، شامل فعالان تمام رسانه‌های مکتوب مانند روزنامه‌ها، نشریات و جراید و رسانه‌های غیرمکتوب از جمله خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری است که دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالیت گسترده و مستمر در سه ماه گذشته باشند.

 زمان ثبت‌نام تا ۹ اردیبهشت است و به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود. مطابق شیوه نامه ثبت نام اصحاب رسانه، خبرنگاران هر رسانه به صورت گروهی باید ثبت نام کند و به ثبت نام‌های انفرادی رسیدگی نخواهد شد. اصحاب رسانه ‌می‌توانند با مراجعه به نشانی https://survey.porsline.ir/s/haSeVaB نسبت به ثبت نام در این زمینه اقدام نمایند.

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی (ره) به دو شکل حضوری و مجازی برگزار می‌شود.