از ابتدای ماه اردیبهشت هفت اثر جدید و متنوع در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

به گزارش مرور نیوز، هفت اثر جدید و متنوع در پردیس تئاتر شهرزاد از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز می شود.

پردیس تئاتر شهرزاد علاوه بر رپرتوار آثار برتر کودک، در فصل تازه خود پذیرای نمایش های موفق از کارگردان های صاحب نام و نمایش هایی منتخب از تئاتر دانشگاهی و تئاتر استان ها می‌شود.

بهرام افشاری و «چه کسی جوجه تیغی را کشت»

بهرام افشاری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از اجرای موفق نمایش «جوجه تیغی» نمایش جدید خود را از ۱۴ اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد.

نمایش «چه‌کسی جوجه تیغی را کشت» با طراحی، نویسندگی و بازی بهرام افشاری همین‌طور همراهی تینو صالحی و تهیه‌کنندگی محمد قدس اردیبهشت روی صحنه پردیس شهرزاد می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

محمد رحمانیان و «عشق روزهای کرونا»

محمد رحمانیان کارگردان تئاتر تصمیم دارد نمایش جدید خود به اسم «اولد سانگر: عشق روزهای کرونا» را با تهیه کنندگی علی اوجی از ۱۴ اردیبهشت سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

قصه «عشق روزهای کرونا» که نام آن برگرفته شده از رمان درخشان گابریل گارسیا مارکز است، در هفت اپیزود با توجه به حال و هوای تهران در روزهای کرونایی نوشته شده است.

احترام برومند، مهتاب نصیرپور، مهدی ساکی، میترا حجار، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، علی اوجی و شکیب شجره در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و رضا یزدانی خواننده این اجرا است.

تولستوی، «آناکارنینا» و آرش عباسی

نمایش «آناکارنینا» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی از ۱۵ اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

این نمایش با اقتباس از «آناکارنینا» رمان مشهور تولستوی ساخته و به اجرا در آمده است.

داستان این نمایش درباره بازیگر نقش آناکارنینا در یکی از نسخه های سینمایی این اثر و تاثیر این نقش بر زندگی خصوصی‌اش است.

معصومه رحمانی و بهنام شرفی بازیگران این نمایش هستند.

«فصل فراموشی» با بهاره رهنما

نمایش «فصل فراموشی» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری بهاره رهنما، از ۵ اردیبهشت در تئاتر شهرزاد اجرا می شود.

این نمایش، روایت زنی است که به صورت تک‌گویی، خاطرات - رنج ها و حرمان های عشق و زندگی مشترک شان را بازگو می کند.

پرویز پرستویی و «اول شخص مفرد» اصفهانی‌ها

نمایش «اول شخص مفرد» به نویسندگی و کارگردانی امید نیاز و تهیه کنندگی پرویز پرستویی از ۵ اردیبهشت در تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

این نمایش که پرتماشاگرترین نمایش اصفهان است، روایتگر موضوع تنهایی با برش‌هایی از زندگی مردی به نام مهرداد است.

امید نیاز و مونس پورفاتحیان بازیگران این اثر نمایشی با همراهی لیلا با منیری هستند.

کامران شهلایی و «نصف شبی»

نمایش کمدی «نصف شبی» به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی مشترک محمدلارتی و کامران شهلایی از نیمه اردیبهشت در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

در این نمایش رامین ناصر نصیر و مهسا ایرانیان ایفای نقش می کنند. در خلاصه داستان نمایش «نصف شبی» آمده است: زندگی یک استاد ۴۰ ساله مجرد که برای رسمی شدن شرط و شروطی در مقابلش قرار گرفته و ازدواج تبدیل به دغدغه او می‌شود.

مواجهه کودکان با ترس‌های‌شان در نمایش «دزد لالایی‌ها»

نمایش کودک «دزد لالایی‌ها» نوشته فائزه فیض و بهرام جلالی‌پور و با طراحی و کارگردانی آرش شریف‌زاده از اواسط اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

مضمون این نمایش از سویی درباره کودکانی است که از تاریکی می‌ترسند و یا چیزهای کوچکی باعث ترس‌های بزرگ در آن‌ها می‌شود و از طرفی دیگر به بچه‌هایی بازمی‌گردد که نسبت به خواهر و برادر کوچکترشان حس حسادت دارند

تمدید «بک تو بلک»، «شب شک» و «کریمولوژی» و «هاری»

چهار نمایش نیز در اردیبهشت در تئاتر شهرزاد تمدید شدند و روی صحنه می‌مانند.

تئاتر «بک تو بلک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان، با بیش از ۳۷ هزار مخاطب در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

«کریم لوژی» که روایتی متفاوت از نمایش ایرانی و «کریم‌ شیره‌ای»به قلم مهران رنجبر و کارگردانی رضا بهرامی است تا اواسط اردیبهشت در تئاتر شهرزاد تمدید شد.

نمایش «کریم‌ لوژی» با نگاهی به زندگی کریم «شیره‌ای»با بازی مجید رحمتی با استقبال تماشاگران مواجه شده است. این نمایش که نوید محمدزاده تهیه کنندگی آن را به عهده دارد، تا اواخر اردیبهشت روی صحنه می ماند.

«شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی و تهیه‌کنندگی نوید محمدزاده از جمله آثار موفق جشنواره تئاتر دانشگاهی است که تندیس بازیگر نقش اول و تندیس کارگردانی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران را دریافت کرده است. این نمایش که از ۱۴ فروردین در تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته تا اوسط اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش «هاری یا مردی که ..» به نویسندگی و کارگردانی افشین زمانی دومین بخش از یک سه‌گانه است که اولین بخش آن «شازده احتجاب» بود که سال ۹۸ اجرا شد.این نمایش نیز تا نیمه اردیبهشت روی صحنه می ماند.