شبکه هدهد امروز (۱۱ دی ماه) از فراخوان طرح «شما و هدهد» رونمایی کرد؛ در این طرح مخاطبان باید از خودشان در حال تماشای این شبکه عکس سلفی بیاندازند.

به گزارش مرور نیوز، مخاطبان باید در طرح «شما و هدهد» از هنگامی که درحال تماشای شبکه هدهد هستند، عکس برداری کنند؛ عکس‌های گرفته شده توسط مخاطبان می‌تواند به صورت خویش‌انداز (selfie) افراد با صفحه نمایشگر که در حال پخش شبکه هدهد یا آثار شبکه هست، باشد.

علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند به وسیله رایانه خود یکی از آثار (کلیپ) این شبکه را پخش کنند و سپس از خود در کنار صفحه نمایشگری که در حال پخش اثر «هدهد» است، تصویربرداری کنند.

تمام آثاری که در آن موازین و با رعایت شئونات اسلامی ارسال شده باشد، در داخل این طرح شرکت داده خواهد شد و از شبکه به پخش می‌رسد؛ از آثار برتر توسط شبکه هدهد تقدیر به عمل خواهد آمد.

مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه «شما و هدهد» در وبسایت شبکه هدهد فارسی به آدرس www.hodhodfarsi.tv مراجعه کنند. همچنین بینندگان می‌توانند از طریق پایگاه اینرنتی شبکه به صورت زنده شبکه هدهد را تماشا کنند.

شبکه جهانی هدهد اولین شبکه اسلامی بین‌المللی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند. این مجموعه شبکه‌ها توسط دفتر آیت الله سیستانی (مدظله العالی) راه‌اندازی شده است.

شبکه هدهد در این چند سال تولیداتی در حوزه کودک و نوجوان داشته و از بدو افتتاح و شروع فعالیت به تولید برنامه و کلیپ های موسیقی با هدف آموزش و ترویج آموزه‌های اسلامی پرداخته است و در این راستا هرساله به تعداد تولیدات خود افزوده است.

این شبکه در سال گذشته از طرح‌های مختلفی همچون گزارشگران و عکاس‌های افتخاری رونمایی کرد و امسال نیز مجدداً این طرح را اجرا کرد.