میلاد نیک‌آبادی از اجرای مجدد نمایش درس بی‌پایان به تهیه کنندگی نوید محمدزاده از ۱۳ خرداد ماه در عمارت نوفل لوشاتو خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، نمایش درس بی پایان به کارگردانی میلاد نیک آبادی قرار است دور دوم اجراهای خود را از امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در عمارت نوفل لوشاتو آغاز کند.

این اثر نمایشی پیش از این آبان و آذر ۱۴۰۰ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته بود و حالا قرار است مجدداً تا ۱۳ خرداد ماه در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه باشد. «درس بی پایان» برداشتی از نمایشنامه «پانک راک» نوشته سایمون استیونز به نویسندگی و دراماتورژی بهزاد جمالی است.

نیک آبادی کارگردان این اثر نمایش عنوان کرد که در اجرای جدید تغییرات اندکی در متن و برخی میزانسن‌ها داده شده است اما نمایش با همان گروه بازیگران و عوامل قبلی به صحنه خواهد رفت.

بازیگران این نمایش (به ترتیب الفبا) آوا تدین، مرتضی حسین زاده، سجاد حمیدیان، شبنم دادخواه، دنیز دانش‌، کورش دانشور، طاهره هزاوه هستند.

نوید محمدزاده که در سال‌های اخیر حضور پررنگی به عنوان تهیه در تئاتر دارد تهیه‌کننده «درس بی پایان» نیز است.

دیگر عوامل «درس بی پایان» عبارتند از مدیر پروژه: روح الله زندی فرد، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پریسا گودرزی، مدیر صحنه: امیرحسین جلالیان، آهنگساز و طراح صدا: کیارش بختیاری، طراح صحنه: میلاد نیک آبادی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح ویدئو: سعید مؤمنی، طراح گرافیک و موشن گرافیک: امین یاوری ثانی، عکاس: اسوه ثمری، آموزش بدن و تکنیک‌های بداهه: شکیبا بهرامیان، دستیار طراح صحنه: پروانه ذابح، دستیاران صحنه: مسعود عزیزی، حسین مقصودی، دستیار صدا: رضا بحرامیان، ساخت دکور: محمد پناهی، علی‌رضا پناهی، بهنام قدیری.

در خلاصه داستان این نمایش که از ۱۱ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد ساعت ۲۱ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود، آمده است: تعدادی دانش آموز در یک مدرسه با معلمشان مشغول تحصیل هستند که اتفاقاتی رخ می‌دهد...

«اسب عصاری»، «پروانه زرد روشن»، «مده‌آ، فصل دوم»، «اتراق در خواب قیلوله»، «رابینسون کروزوئه» و … از جمله نمایش‌های نیک آبادی در مقام کارگردان هستند.