پخش برنامه هزار راه نرفته از امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از شبکه دو سیما از سر گرفته می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، برنامه هزار راه نرفته به تهیه‌کنندگی ناهید سادات‌شریفی که بر تحکیم خانواده تأکید دارد، اهمیت تشکیل خانواده و ازدواج، روابط بین اعضای خانواده، رفع سوء تفاهمات در زندگی مشترک و حل اختلافات خانوادگی و… را به عنوان موضوعات و کلیدواژه‌های اصلی این برنامه روانشناسی قرار داده و این هفته با محوریت دخالت خانواده‌ها در روابط زوجین و اعتیاد در میان اعضای خانواده روانه آنتن می‌شود.

«هزار راه نرفته» به روابط والدین با فرزندان به عنوان بنیان اصلی شکل روابط در آینده فرزندان، راه‌های مواجهه با تنش‌ها در زندگی متأهلی، سوالات جوانان در شرف ازدواج، انتخاب آگاهانه زوجین پیش از از ازدواج و موضوعاتی که در این انتخاب اثر دارند، روابط زناشویی و چالش‌های سال‌های اول زندگی، بچه دار شدن و تربیت فرزند، نقش فرزند در تحکیم روابط زوجین، چالش‌های مختلف زندگی، دوری از تصمیم عجولانه برای جدایی و بازسازی زندگی و روابط جدید بعد از طلاق می‌پردازد.

در این برنامه افراد یا زوجین درباره مسائل و دغدغه‌های خود صحبت می‌کنند و مشکلاتی را که پیش آمده مطرح می‌نمایند و سپس درباره موضوع آن‌ها مشاور صحبت می‌کند و راه حل‌ها یا تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد.

 این برنامه که سال ۸۱ اولین تجربه حضور در آنتن رسانه ملی را کسب کرد، در سال‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شود، رضایت اکثر مخاطبان را جلب کرده است.

«هزار راه نرفته»کاریست از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی ناهید سادات‌شریفی که هر شب ساعت ۲۲:۳۰  از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.