هادی حجازی فر کارگردان موقعیت مهدی با بیان این که مردم ما قهرمانان جنگ را دوست دارند و برای آن‌ها ارزش قائل هستند، افزود: در لحظاتی از ساخت این کار واقعا کم آوردم، ولی به خواست خدا و لطف این شهدای عزیز در آن لحظات کمک‌هایی را حس کردم که که خارج از اراده من بود.

به گزارش مرور نیوز، هادی حجازی فر کارگردان موقعیت مهدی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های اکران کنندگان گفت: من چند بار در کنار مردم در سینما‌ها فیلم موقعیت مهدی را دیده‌ام تا از واکنش آن‌ها نسبت به فیلم آگاه شوم و از اکران‌کنندگان می‌خواهم که واکنش‌ها و بازخورد‌های مثبت و منفی تماشاگران را به هر شکلی که می‌توانند به من منتقل کنند چرا که این بازخورد‌ها برای من بسیار ارزشمند است.

حجازی فر افزود: عمار صرفا یک موقعیت برای فیلم‌ها نیست بلکه کمکی برای بهتر دیده شدن فیلم‌ها در سینماست. فروش فیلم در اکران‌های مردمی فروش چشمگیری هست و ما در اعلام رقم فروش موقعیت مهدی، مجموع فروش سینمایی و فروش عمار را اعلام می‌کنیم تا به صاحبان دیگر فیلم‌ها توانایی اکران‌های عمار را معرفی کنیم.

حجازی‌فر به فرایند ساخت فیلم «موقعیت مهدی» اشاره کرد و افزود: افرادی مثل شهید باکری سرمایه‌های این کشور هستند و زمانی که خواستم به سراغ ساخت این سوژه بروم یکی از دوستانم به من گفت امروز دیگر زمانه ساختن چنین سوژه‌هایی نیست، اما من به او گفتم تحلیل شما اشتباه است، چون همیشه صدا‌هایی که بلند است را می‌شنوید و صدا‌های خاموش را نمی‌شنوید.

وی با بیان این که مردم ما قهرمانان جنگ را دوست دارند و برای آن‌ها ارزش قائل هستند، افزود: در لحظاتی از ساخت این کار واقعا کم آوردم، ولی به خواست خدا و لطف این شهدای عزیز در آن لحظات کمک‌هایی را حس کردم که که خارج از اراده من بود.

حجازی فر گفت: هرگز در زندگی ام راجع به یک موضوع این قدر خالص نبودم، برای همین وقتی کار تمام شد به همه بچه‌ها گفتم فقط یک تیزر و یک پوستر، نه به نقدی جواب می‌دهیم نه حاشیه ایجاد می‌کنیم.

کارگردان فیلم موقعیت مهدی افزود: این فیلم ایمان من را به من برگرداند، خیلی لحظات سختی گذراندم که باورم نمی‌شد. از بیرون همه به من فحش می‌دادند که این با رانت بسیار این فیلم را ساخته است، ولی در واقعیت هیچ حمایتی صورت نمی‌گرفت.

خطاب به اکران‌کنندگان گفت: شما حتما اثرات تلاش برای این فیلم را در زندگیتان می‌بینید. همان جور که من دیدم و خدا بیش از لیاقتم به من عزت داد و از صمیم قلب از شما ممنونم و صادقانه می‌گویم که در کنارتان هستم نه فقط برای این فیلم بعد از این هم هر جایی امکانی بتوانم فراهم بکنم که به اکران‌های عمار کمک کنم این کار را انجام خواهم داد.