پخش برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی به دلیل دیدار تدارکاتی فوتبال تیم ملی ایران با الجزایر به روز دوشنبه موکول شد.

به گزارش مرور نیوز، شب گذشته نخستین برنامه اعلام نتایج مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران پخش و دومین برنامه برای ۳فینالیست دیگر، از یکشنبه شب به دوشنبه موکول شد.

دلیل این تغییر در پخش برنامه هم، پخش رقابت تدارکاتی فوتبال تیم ملی ایران با الجزایر است که از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

تا به اینجا و با پخش برنامه اعلام نتایج شنبه‌شب، تکلیف ۳فینالیست مشخص شده و برای تکمیل‌شدن فینالیست‌های فصل سوم عصرجدید، یک برنامه دیگر و اعلام نتایج آرای مردمی، یک برنامه باقی مانده است.

طبق اعلام قبلی و به روال معمول قرار بود این قسمت، یکشنبه پخش شود، اما به دلیل پخش رقابت تدارکاتی فوتبال تیم ملی با الجزایر که یکشنبه‌شب در دوحه، برگزار می‌شود، دومین و آخرین قسمت از برنامه اعلام نتایج عصرجدید برای تعیین تکلیف ۶فینالیستِ رقابت پرهیجان و باشکوه در فینال، پخش این قسمت به دوشنبه‌شب، بعد از خبر ساعت۲۲، موکول شده است.

قسمت دوم از برنامه اعلام نتایج نیمه‌نهایی عصرجدید برای مشخص‌شدنِ فینالیست‌های فصل سوم، دوشنبه، بعد از خبر ساعت ۲۲، شبکه سه سیما روی آنتن می رود.