فصل تابستانه جشنواره صد شبکه رادیویی قرآن (جشنواره سراسری نهضت ملی قرآن‌خوانی) با محوریت قرآن‌خوانی ساده و آسان با محوریت تمرکز بر جزء اول قرآن روی آنتن رفت.

به گزارش مرور نیوز، فصل تابستانه جشنواره صد شبکه رادیویی قرآن (جشنواره سراسری نهضت ملی قرآن‌خوانی) با محوریت قرآن‌خوانی ساده و آسان مقارن با ولادت حضرت علی‌بن‌موسی الرضا (ع) با محوریت تمرکز بر جز اول قرآن کریم با حضور معاونت صدای ملی روی آنتن رفت.

پخش تصویری افتتاحیه این جشنواره، به صورت زنده از طریق نرم افزار (اپلیکیشن) ایران‌صدا، سایت شبکه رادیویی قرآن تقدیم شنوندگان شد. فصل تابستانه جشنواره صد تا ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان مانند دوره‌های پیشین می‌توانند بدون محدودیت سنی و تفکیک جنسیتی، با خواندن آیاتی از کلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان برای نام‌نویسی و اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود می‌توانند به سایت رادیو قرآن به نشانی www.radioquran.ir مراجعه و در بخش «جشنواره ۱۰۰» پس از تکمیل اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت…)، فایل صوتی خود را بارگذاری کنند و یا فایل صوتی تلاوت خود را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ ارسال کنند. همچنین برای شرکت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبکه به شماره ۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰ تماس بگیرند.