منوچهر اکبرلو که به تازگی کتاب «زندگی و آثار جبار باغچه‌بان» به کوشش او راهی بازار شده از انتشار مجموعه‌ای از نمایشنامه‌های رضوی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، از «پشت پنجره» عنوان این مجموعه است که قرار است توسط موسسه آفرینش‌های هنری راهی بازار شود.

منوچهر اکبرلو، جواد اشکذری، داوود کیانیان، داوود فتحعلی‌بیگی، حسن دولت‌آبادی و ... هر کدام در این مجموعه صاحب نمایشنامه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان هستند.

همچنین کتاب «زندگی و آثار جبار باغچه‌بان» آغازگر تئاتر کودک و نوجوان در ایران به کوشش این نویسنده زیر نظر  بنیاد نمایش کودک منتشر شدده است. جبار باغچه‌بان نخستین چهره فرهنگی ایران است که سال ۱۲۹۸ اولین نمایش کودک را در کودکستانی در تبریز اجرا کرد.

کتاب «مجموعه مقالات همایش به استقبال  صدسالگی تئاتر کودک در ایران» از دیگر آثار منوچهر اکبرلوست که قرار است زیر نظر بنیاد نمایش کودک توسط انتشارات نمایش راهی بازار شود. این کتاب هم‌اکنون در  حال انتخاب و تدوین است و چنان‌که مولفش می‌گوید سمینار آن به صورت حضوری پس از جشنواره  بین‌المللی تئاتر کودک همدان، در  تهران برگزار و کتابش منتشر می‌شود.

«دایره‌المعارف سینما برای کودکان» نیز در زمره کارهای گروهی اوست که با سرپرستی علی کاشفی خوانساری قرار است در انتشارات محراب قلم راهی بازار شود.

علی کاشفی خوانساری، منوچهر اکبرلو و شبنم میرزین‌العابدین از نویسندگان این مجموعه هستند که قرار است در نمایشگاه کتاب سال بعد عرضه شود.