این روز‌ها خبر دخالت شهاب حسینی و نجات دو نوجوان شعارنویس از دست ماموران دست‌به‌دست می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، حوالی ساعت یک‌و‌نیم بامداد روز چهار شنبه هجدهم آبان ماه در منطقه گیشا و محله‌ای که شهاب حسینی در آن زندگی می‌کند، صدای ماموران امنیتی شنیده می‌شود که ایست می‌دهند. این ماموران پس از کمی تعقیب با خودرو، دو نوجوان پسر و دختر را که مشغول شعارنویسی روی دیوار بوده‌اند متوقف می‌کنند. سر و صدا بالا می‌گیرد. مطابق معمول چنین صحنه‌هایی دو نوجوان ملتمسانه درخواست آزادی دارند و ماموران قصد سوار کردن آن‌ها به خودرو انتظامی را دارند.

عده‌ای از همسایه‌ها از پنجره شروع به سر دادن شعار می‌کنند و خواهان آزادی دو نوجوان هستند. در این میان یک زوج از ساکنان محل خود را به مکان درگیری رساندند و تلاش می‌کردند با پادرمیانی مانع از دستگیری دو نوجوان شوند که البته این صحبت‌ها هم راه به جایی نمی‌برد. ماموران اصرار به دستگیری دو شعارنویس دارند و طبیعی است که آن‌ها هم ترسان و با همه وجود می‌خواهند در مقابل دستگیری مقاومت کنند.

اینجاست که شهاب حسینی به اتفاق همسرش با شنیدن صدای درگیری و دیدن ماجرا، از خانه خارج شده و خود را به صحنه می‌رسانند. ماموران ابتدا او را نشناخته و سعی در جلوگیری از نزدیک شدن آنان به صحنه م‌کنند، اما بعد که متوجه حضور ستاره مشهور سینما و تلویزیون می‌شوند، از حضور او استقبال می‌کنند. شهاب حسینی سعی در آرام کردن اوضاع کرده و همسرش پسر و دختر نوجوان را که شوک شده و بسیار ترسیده بودند به کناری می‌کشد و با اجازه فرمانده نیرو‌های حاضر و به همراه خانم دیگری که در صحنه بوده، آن‌ها را از محل دور می‌کند.

بعد از آن ماموران دقایقی با شهاب حسینی درد دل می‌کنند و از دغدغه‌های خود می‌گویند. شهاب حسینی هم پس از شنیدن صحبت‌ها، بابت موافقت ماموران برای آزاد کردن آن دو نوجوان از آن‌ها تشکر کرده و پس از خداحافظی، همگی محل را ترک می‌کنند و غائله ختم به خیر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

همسر جدید شهاب حسینی کیست؟