تصاویر جدیدی از سریال در حال پخش «حبیب» با موضوع داعش منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی سریال «حبیب»، این سریال که نقش مستشاری جمهوری اسلامی ایران را در نبرد با داعش به تصویر می کشد، توانسته با رکوردی جدید بیش از ۸۰۰ هزار بار در تلوبیون تماشاچی جذب کند.

فرزاد هوشیار پارسیان، تهیه کننده سریال «حبیب» در این باره اعلام کرد: سریال «حبیب» با سختی های زیادی ساخته شد و اولین تولید مشترک ایران و سوریه است که برای نخستین بار نقش مستشاری فرماندهان ایرانی را در برابر گروه تکفیری داعش به نمایش گذاشته است. این سریال در ۲۹ قسمت تولید شده و نقش اصلی را به عنوان مستشار ایرانی که تک تیر انداز است، امین زندگانی بازی کرده است.

حبیب55

 وی گفت: طبق بررسی های به عمل آمده طی گذشت ۱۰ قسمت از سریال تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار نفر این سریال را از درگاه تلوبیون تماشا کرده اند و طبق نظر سنجی های حاصله در شبکه های اجتماعی، «حبیب» توانسته مخاطب هنردوست ایرانی را پای تماشای سریال بنشاند.

حبیب

 تهیه کننده سریال «حبیب» در پایان بیان کرد: سعی کردیم واقعیت جنگ در سوریه را به مردم نشان دهیم و نقش اساسی جمهوری اسلامی را در حذف حکومت داعش به تصویر کشیدیم.

 مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش از شبکه دو سیما در حال پخش است. حبیب هرشب ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

حبیب3