معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم از حضور بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در ایام نیمه شعبان امسال در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، ابوالقاسم مقیمی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور و میلیونی مردم از سراسر کشور در جشن‌های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: برای نیمه شعبان سال جاری بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار سال در مسجد مقدس جمکران و همچنین مسیر پیاده روی بلوار پیامبر اعظم از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به سمت مسجد جمکران را حضور یافتند.

معاون استاندار قم افزود: در ایام نیمه شعبان در مقایسه با سال گذشته ۲۸ درصد تردد خودرویی در محورهای مواصلاتی استان قم افزایش یافت.

وی بیان داشت: در دو روز گذشته ۵۰ هزار نفر از زائران نیمه شعبان در شبستان‌های مسجد جمکران، ۲۸ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی و ۲۳ نفر دیگر در ستادهای اسکان مردمی قم و همچنین ۴ هزار زائر در کمپ‌های اسکان شهرداری اسکان یافتند.

مقیمی ابراز داشت: از روز سه شنبه هفته جاری تا ظهر پنجشنبه زائرانی که در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه استان قم اسکان یافته بودند ۱۸ هزار پرس غذا بین آنان توزیع شد.