تلویزیون در روزهای پایانی تعطیلات عید نوروز پشت صحنه‌ای از سریال «سلمان فارسی» داود میرباقری را تدارک دیده که روی آنتن برود.

به گزارش مرور نیوز، سریال «سلمان فارسی» بزرگترین مجموعه‌ای است که صدا و سیما این روزها در دستور کار دارد. چندی پیش روزهای پایانی فیلمبرداری آن در فصل بیزانس سپری شد و قرار است به زودی عوامل و هنرمندان این مجموعه وارد فصل جدیدی از فیلمبرداری شوند.

فصل ایران با حضور بازیگران و نقش‌ها و اتفاقات جدیدی کار خود را در لوکیشن‌های مختلفی از تهران و شاهرود گرفته تا بسیاری از مناطق دیگر پیگیری شود. 

پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» قرار است روز جمعه 11 فروردین ساعت 20 از شبکه یک سیما روی آنتن برود. 

به گفته پیمان جبلی این قسمت اول مستندی از پشت صحنه ساخت سریال «سلمان فارسی» است. 

 داود میرباقری در آخرین اظهارنظر خود درباره سریال «سلمان فارسی» ابراز امیدواری کرد که این مجموعه تلویزیونی در 60 قسمت و از سال 1405 پخش شود. 

به گفته این کارگردان قرار است بخش اعظم فصل ایران در شهرک غزالی فیلمبرداری شود و البته عوامل در حال بررسی و مکان‌یابی بخش‌های اشرافی دربار ساسانی‌اند.

سریال «سلمان فارسی» به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه کنندگی حسین طاهری به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اکرم (ص) در سه فصل ایران ساسانی، بیزانس و حجاز صدر اسلام می‌پردازد. فیلمبرداری این سریال از اواخر آذر 1398 آغاز شده است.