شاهرخ دستور تبار گفت که به زودی همراه با کیانوش عیاری برای صحبت در مورد سرنوشت فیلم «کاناپه» به وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند رفت.

شاهرخ دستورتبار مجری طرح فیلم «کاناپه» جدیدترین ساخته کیانوش عیاری درباره وضعیت کنونی این فیلم به خبرنگار مرور نیوز گفت:آقای عیاری تدوین فیلم را به پایان رسانده است و در حال حاضر مشغول بازبینی فیلم و اصلاح تمامی موارد مربوط به تصویر فیلم است تا در ادامه سایر مراحل فنی فیلم انجام شود.

وی در مورد زمان پایان مراحل فنی گفت:با توجه به دقت زیاد آقای عیاری در این مرحله، نمیتوان با قطعیت گفت چه زمانی مراحل فنی«کاناپه» به پایان می رسد.

دستورتبار در ادامه درباره سرنوشت این فیلم گفت:تا به حال هیچ توضیح یا نامه رسمی در مورد سرنوشت این فیلم به من و آقای عیاری داده نشده است. برگزار کنندگان جشنواره فجر هم مسئولیت این فیلم را به مقامات بالاتر سپرده اند و با توجه به مشغولیت آقای عیاری در بخش فنی فیلم، خود ایشان هم هنوز در مورد سرنوشت «کاناپه» فکری نکرده است.

وی افزود:قرار بر این شده که به زودی من به همراه آقای عیاری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برویم تا در مورد مسائل پیش آمده و اتفاقی که برای فیلم خواهد افتاد صحبت کنیم.

به گزارش مرور نیوز، عیاری پس از توقیف آخرین ساخته اش«خانه پدری» چند سال فیلمی نساخت تا اینکه سرانجام امسال «کاناپه» را جلوی دوربین برد. با وجود امیدهای بسیاری که به حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر وجود داشت اما به علت آنچه استفاده بازیگران زن از کلاه گیس اعلام شد، هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر از انتخاب آن سرباز زد و دبیر جشنواره در مصاحبه ای گفت که باید مراجع بالاتر در مورد این فیلم تصمیم گیری کنند.

در این فیلم فرهاد آییش، ابوالفضل پورعرب، بابک حمیدیان، فرگل فربخش، آتوسا انواریان، بیتا بیگی، تینا عبدی، رزیتا سلطانی، سمیرا ذکایی و فریبا کامران به ایفای نقش می پردازند.

«کاناپه» روایت زندگی ۲ خانواده ای است که می خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می شود.

عوامل «کاناپه» عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: کیانوش عیاری، مجری طرح: شاهرخ دستورتبار، مدیرتولید:حسن آقاکریمی، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان: شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان: مازیارحاجتی، دستیار سوم: مهتاب پیشقدم، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، عکاس: مزدک عیاری، مدیر فیلمبرداری: داریوش عیاری، دستیار اول فیلمبرداری: محمدپرچ، محسن طاهری، بابک ابرغانی، محمدرضایی، محمدحسین خداحامی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین قدسی، دستیار صحنه: بهنام غدیری، مدیر صحنه: سعیدرحیم، طراح گریم: مهدیه اعرابی، اجرای گریم، نازنین عرفی نژاد و محمدرضاگل افشار، صدابردار: علیرضاغفاری نژاد، دستیارصدا: جوادباقری، مدیر تدارکات: رضاصادق.