کتاب «قصه‌ای برای نخوابیدن» با محتوای زندگی شهید بهنام محمدی منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز از خرمشهر، شهید بهنام محمدی نام آشنایی برای رزمندگان و استان خوزستان است، شهیدی که با جسم کوچک اما روح بزرگ خود حماسه‌های بسیار عظیمی را در ایام جنگ در دفاع از مرزهای کشور و مردم مظلوم در مقابل دشمنان قسم خورده خلق کرد.

این شهید نوجوان فقط 13 سال از عمر خود را گذراند، اما برای همه به عنوان الگو به حساب می‌آمد، وی در آن ایام نوجوانی خود برای دفاع از اسلام و وطن در میدان نبرد حاضر شد و نسبت به دشمن بی تفاوت نبود.

بهنام محمدی در خرمشهر دیده به جهان گوشت و در ایام سخت و طاقت‌فرسا جنگ به یک شیر مرد تبدیل شده بود و پس از جهاد و خدمات متفاوت و گوناگون در روز 28 مهر ماه سال 59 به مراد دل خود رسید و لقب اولین شهید نوجوان دفاع مقدس را یدک کشید.

اکنون جهت پاسداری از هویت این شهید نوجوان و زنده نگه داشتن یاد وی، یدالله اقدامی دست به تهیه کتابی با محتوا و زندگی‌نامه این شهید با عنوان «قصه‌ای برای نخوابیدن» زد تا بلکه آثاری برای نه تنها جوانان بلکه همه مردم باشد.

کتاب «قصه‌ای برای نخوابیدن» با محتوا زندگی شهید بهنام محمدی با همکاری میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان منتشر شده است.

این کتاب توسط انتشارات صریر در قالب 65 صفحه منتشر شده است و اکنون با قیمت و بها 12 هزار تومان در کتاب فروشی‌های استان قابل تهیه است.