روز گذشته چند نفر از نمایندگان مجلس و مدیرانی از دانشگاه و سازمان تامین اجتماعی از نمایشگاه هنر تدبیر بازدید کردند.

به گزارش مرورنیوز، معاون حقوقی رییس جمهور از نمایشگاه «هنر تدبیر»؛ دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت دیدن کرد.

حجت الاسلام مجید انصاری؛ معاون حقوقی رییس جمهور در بازدید ازنمایشگاه «هنر تدبیر» تاکید کرد: این نمایشگاه به شیوه‌ای هنرمندانه توانسته گوشه‌ای از مظلومیت دولت در عرصه رسانه را جبران کند.

حجت الاسلام انصاری نمایشگاه «هنر تدبیر» را نمایش هنرمندانه بخش کوچکی از خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و گفت: باید از برگزارکنندگان و خصوصاً هنرمندانی که با برپایی این نمایشگاه ساده، گویا و هنرمندانه اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف سیاست داخلی، سیاست خارجی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را به تصویر کشیده‌اند، تشکر کنم.

انصاری تاکید کرد: این نمایشگاه اثری کاملا هنرمندانه است که به زیبایی و هنرمندی به نمایش درآمده است و دست اندرکاران این به خوبی توانستند گوشه‌ای از مظلومیت دولت در عرصه رسانه را جبران کنند.

اعضای فراکسیون زنان مجلس در نمایشگاه هنر تدبیر

 اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۱۴ مهرماه از نمایشگاه «هنر تدبیر» در تالار وحدت دیدن کردتد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم روز چهارشنبه میزبان فاطمه ذوالقدر، طیبه سیاوشی، زهرا سعیدی و ناهید تاج الدین از نمایدگان مجلس شورای اسلامی بود.

ضرورت برگزاری نمایشگاه «هنر تدبیر» در استان‌ها

فاطمه ذوالقدر؛ نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد این نمایشگاه در استان‌های دیگر هم برگزار شود و فقط به تهران محدود نشود.

 ذوالقدر درباره نمایشگاه «هنر تدبیر» گفت: در مسیری که از ابتدا تا انتهای نمایشگاه برای بازدید قرار داده شده، کاهش تورم و برداشتن تحریم‌ها و ورود دارو‌ها بسیار جلب توجه می‌کند. یکی از بخش‌های جالب نمایشگاه نیمکتی بود که ما پشت آن نشستیم؛ و این‌‌ همان نیمکتی است که رییس جمهور روز اول مهر پشت آن نشسته است.

نماینده مردم تهران ادامه داد: دولت یازدهم اقدامات موثری در حوزه‌های گوناگون داشته که در این نمایشگاه دیده می‌شود.

نمایش خروجی دولت دهم در کنار دستاوردهای دولت یازدهم

زهرا سعیدی؛ نماینده مردم مبارکه نیز در بازدید از نمایشگاه با قدردانی از برگزارکنندگان نمایشگاه با رویکرد هنری گفت: بهتر بود در این نمایشگاه در کنار دستاوردهای دولت یازدهم، خروجی دولت قبل هم حتی به اندازه یک غرفه کوچک به نمایش گذاشته می‌شد، گرچه طبیعتاً با چنین اقدامی، نمود فعالیت‌های دولت یادهم بیشتر به چشم می‌آمد.

 سعیدی با اشاره به نحوه برگزاری نمایشگاه گفت: در جای جای این نمایشگاه بشکه‌های نمادین نفت هم قرار داشتند که نشان می‌دادند تولید روزانه نفت در حال افزایش است که این ایده جالبی است.

 نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: برای دولت یازدهم که در اطلاع‌رسانی دستاوردهای آن کوتاهی می‌شود، آرزوی موفقیت و پایداری دارم.

آرامش روانی مهم‌ترین دستاورد دولت است

طیبه سیاوشی؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:: نمایشگاه «هنر تدبیر» سعی کرده بود به صورت فشرده، فعالیت‌های سه ساله دولت یازدهم را به نمایش بگذارد و مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه این است که هر چه در مسیر نمایشگاه جلو‌تر می‌روید، حس می‌کنید که جامعه سبک‌تر شده است.

سیاوشی با اشاره به آرامش جامعه در دولت یازدهم گفت: مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم، آرامش روحی و روانی است که بویژه بعد از امضای برجام به دست آمد. عکس کودکی که عکس خندان ظریف را در دست دارد در این نمایشگاه دیده می‌شود و از نیاز جامعه به شادی و تزریق توان بیشتر برای زندگی بهتر حکایت دارد.

 نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اقدامات موثر دولت افزود: دولت احتیاج دارد که در مقابل هیاهوی مخالفان، دستاوردهای خود را به اطلاع مردم برساند.

تاکید بر نمایش اقدامات حوزه زنان

ناهید تاج الدین؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از نمایشگاه گفت: تحقق شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی را امروز می‌توان در این نمایشگاه مشاهده کرد و وقتی از آغاز تا پایان نمایشگاه را طی کنید، رفته‌رفته آرامشی که در جامعه‌ به وجود آمده، حس می‌ شود.

تاج الدین با پیشنهاد برگزاری این نمایشگاه در استان‌ها درباره فعالیت‌های حوزه زنان در جامعه گفت: در مجلس دهم تعداد بانوان نسبت به ادوار قبلی بیشتر شده، گرچه هنوز بانوان در مجلس به جایگاه واقعیشان نرسیده‌اند، اما همین که تعداد بیشتر شده، مردم انتظار دارند که ما بتوانیم از زنان جامعه بیشتر حمایت کنیم. در این نمایشگاه اقدامات معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و اتفاقات ویژه‌ای که در دولت یازدهم در حوزه زنان انجام شد و همچنین تغییر نگاه‌ها نسبت به بانوان، چندان ارائه نشده است و امیدواریم در نمایشگاههایی این فعالیت‌ها به نمایش گذاشته شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: صداقت در آمار مشخصه نمایشگاه است

صداقت در اعداد و ارقام نکته قابل توجه نمایشگاه «هنر تدبیر» است که جای تقدیر دارد.

مدیرعامل تامین اجتماعی در بازدیداز نمایشگاه «هنر تدبیر» گفت: این نمایشگاه من را ترغیب کرد تا در تامین اجتماعی نیز یک چنین نمایشگاهی را برپا کنیم تا شرکای اجتماعی، مسئولان و مردم از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاوردهای تامین اجتماعی آشنا کند.

سید تقی نوربخش در ادامه گفت: این نمایشگاه در تقارب با هفته دولت در سومین سال از دولت روحانی توانسته است در فضایی هرچند محدود بسیاری از شاخص‌ها و موفقیت‌ها را به نمایش بگذارد. همچنین ارقام و اعداد به صورت کاملا صحیح در این نمایشگاه متجلی است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای مردم عام نقش موثرتری را برای افزایش رضایتمندی در بر خواهد داشت. البته با توجه به فضای محدود به برخی از دستاوردهای این دولت پرداخته شده بود اما در کل بسیار نمایشگاه خوب و موفقی بود.

نوربخش درباره فعالیتهای سازمانتامین اجتماعی گفت: اولین رسالت سازمان تامین اجتماعی، پرداخت به موقع مستمری است که به روز، پرداخت می‌شود و حتی یک روز از پرداخت آن تخطی نشده است. زمانی که دولت تدبیر و امید روی کار آمد میزان مستمری ماهانه پرداختی از سوی تامین اجتماعی ۱۸ هزار میلیارد ریال بود اما اکنون به ۳۳ هزار میلیارد ریال رسیده است.

نمایشگاه هنر تدبیر دائمی شود

نمایشگاه «هنر تدبیر» ایده‌ای قابل تعمیم برای موضوعات مختلف است

 مدیرکل تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از نمایشگاه «هنر تدبیر» گفت: اگر این نمایشگاه دائمی شود و یا ایده آن را در موضوعات دیگر هم به کار ببریم مفید‌تر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی؛ مدیرکل تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: نوع استفاده از هنر در نمایشگاه «هنر تدبیر» برای رساندن پیام به مخاطبان بسیار جالب بود و برای اولین بار در ایران دیدم از هنر چنین استفاده‌ای شده است.

 تمازی در ادامه افزود: در این نمایشگاه ابتدا باید از یک مانع خیلی سخت به نام تورم می‌گذریم و در ادامه در دالونی که از آن عبور می‌کنیم، ابتدا ذخیره گندم خیلی کم بود و هر چه به جلو‌تر قدم می‌گذاشتیم، ذخیره گندم بیشتر می‌شد. استفاده از نمادهای سه‌بعدی نظیر بشکه‌های نفت که به مراتب زیاد‌تر می‌شدند هم کار زیبایی بود.

مدیرکل تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: به طور کلی این ابتکارات جالب است و اگر این نمایشگاه دائمی شود و یا ایده آن را در موضوعات دیگر هم به کار ببریم، برای جوانان قابل فهم‌تر خواهد بود.