ششمین روز از سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر با ۱۰ اجرا در ۱۱ سانس میزبان مخاطبان خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز، تالار وحدت چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ شاهد هنرنمایی مهمانان ژاپنی جشنواره خود است. گروه کوبه‌ای ژاپن پیش از این قرار بود اجرای خود را در یک سانس مشترک با «دولتمند خالف» از تاجیکستان روی صحنه ببرد؛ اما چند روز پیش از اجرای خالف از سوی ستاد جشنواره اعلام شد که این موسیقی‌دان، نوازنده و خواننده تاجیک به‌علت عارضه قلبی و مغزی در بیماستانی در شهر «دوشنبه» تاجیکستان بستری شد.ه است

آنتونیو زومباخو از پرتغال نیز ساعت ۲۱:۳۰ اجرای خود را در همین تالار روی صحنه می‌برد.

«خنیاگران پنج اقلیم» با اجرای موسیقی نواحی ایران و ارکستر «نغمه باران» برنامه خود را به ترتیب ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در تالار رودکی برگزار خواهند کرد.

گروه «سوربانگ» نیز ساعت ۱۸:۳۰ ششمین روز جشنواره موسیقی فجر در برج آزادی، موسیقی لری می‌نوازد و حجت اشرف‌زاده ساعت ۲۱:۳۰ در همین سالن برای هواداران خود خواهد خواند.

در فرهنگسرای نیاوران بهاره فیاضی ساعت ۱۸:۳۰ و گروه «همنوازان سایه» به خوانندگی حسین علیشاپور ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه می‌روند.

سانس‌های اجرای سالن میلاد نمایشگاه (ساعت ۱۹ و ۲۲) نیز برای دومین روز پی‌درپی به‌طور کامل در اختیار حامد همایون خواهد بود تا این خواننده جوان پاپ سومین و چهارمین کنسرت خود را در این جشنواره برگزار کند.

علی زندوکیلی نیز ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد تهران، کنسرت خود را در قالب این جشنواره برگزار می‌کند.