سید تقی سهرابی، مدیر کل صداوسیمای فارس به همراه معاونان و همکارانش به منظور ابراز همدردی و قدردانی از تلاش و فداکاری آتش‌نشانان در مرکز آتش‌نشانی فارس حاضر شد و با مجموعه آتش‌نشانی فارس دیدار کرد.

به گزارش مرور نیوز، سهرابی در جمع این عزیزان ایثارگر ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو و طلب غفران الهی برای یاران سفر کرده، خطاب به آتش‌نشانان گفت: مردم قدرشناس ایران ارزش کار شما را می‌دانستند لیکن این حادثه دلخراش باعث شد که شجاعت، ایثارگری و ازخودگذشتگی شما مردان شجاع و دلاور و قهرمان بیش از پیش آشکار شود. شما نشان دادید که خدمت برای مردم و نجات جان هم‌میهنان خود، شجاعانه و ققنوس‌وار به دل آتش می‌زنید.

در همین حادثه دلخراش  عزیزان سفرکرده ما جان هزاران نفر را نجات دادند مردم را از محل حادثه دور کردند شعله‌های آتش را با شجاعت و دلاورانه خاموش کردند و برای این که آخرین نفر را هم از مهلکه و معرکه خارج کنند ماندند و پروانه‌وار خود را به شعله‌های آتش زدند و جان عزیزشان را در این راه به ملکوت تقدیم کردند. مجموعه همکاران ما در صدا و سیما با شما همکار و هم درد و همراهند.

مدیرکل افزود: ما در شهر سعدی نفس می‌کشیم که با الهام از مکتب حیات بخش اسلام می‌گوید، بنی آدم اعضای یک پیکرند... ما و شما هر چند مأموریت‌های ظاهراً جداگانه‌ای داریم لیکن همه برای خدمت به مردم و کشور عزیزمان تلاش و کار می‌کنیم هر چند کار شما به شجاعت و ایثار بیشتری نیاز دارد. امروز ما اینجا هستیم تا با شما همدردی کنیم. برای عزیزانی که در مسیر خدمت جان پاکشان را تقدیم کردند طلب رحمت و برای مصدومان طلب سلامت  و برای شما آرزوی  توفیق و عاقبت داریم.

آتش‌نشانان نیز در این دیدار از صداوسیما به خاطر همکاری‌های صمیمانه و همدردی در این حادثه قدردانی کردند و از مدیرکل صداوسیما خواستند تا همچون گذشته با فرهنگ‌سازی و هدایت فکری جامعه کمک کنند تا شاهد این گونه حوادث نباشیم.