در حالیکه کمتر از یک هفته به آغاز جشنواره‌ی فیلم فجر باقی است،وضعیت علاقه‌مندانی که تمایل به خرید بلیت جشنواره‌ی فیلم فجر داشتند اما به دلیل اشکال در سایت پیش فروش، موفق به خرید نشده‌اند، روشن نیست.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی جشنواره‌ی فیلم فجر؛ «ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر پیرو اعلام قبلی درباره پیش‌فروش بلیت‌های اینترنتی سینماهای مردمی تأکید کرد: فردا (5 بهمن ماه) پردیس سینمایی ملت پذیرای آن دسته از مخاطبان جشنواره خواهد بود که در سایت پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره ثبت نام کرده‌اند و زمان حضور در پردیس ملت از طریق پیامک به آنها اطلاع‌رسانی شده است.

این دسته از مخاطبان سینما می‌توانند فردا سه‌شنبه پنجم بهمن ماه، با به همراه داشتن کارت ملی و در ساعت قید شده در پیامک ارسالی به آنها، به پردیس ملت مراجعه کنند.
همچنین ستاد برگزاری جشنواره از سایر علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره فیلم فجر که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و پیامکی هم دریافت نکرده‌اند، می‌خواهد تا از حضور در پردیس ملت خودداری کنند.
بنا بر این گزارش، «طی دو روز پیش فروش بلیت‏های جشنواره در سامانه سینوگرام بیش از 15 هزار نفر موفق به ثبت نام شدند و با تمهیدات درنظر گرفته شده بر اساس اولویت زمان ثبت‏ نام، به صورت گروهی از طریـق پیامک به این افراد اطلاع‏‌رسانی خواهد شد تا از فردا سه‌شنبه 5 بهمن تا پنج‌شنبه 7 بهمن‏ ماه باحضور در پردیس سینمایی ملت بلیت‏‌های مورد نظر خود را تهیه نمایند.
 با توجه به شرایط پیش آمده و با تأکید دبیر جشنواره فیلم فجر، قرار است امسال ظرفیت فروش بلیت‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی افزایش ‌یابد و بخش عمده‌ای از ظرفیت فروش بلیت سالن‌های جشنواره، در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.»

در حالی این وعده‌ی افزایش بلیت فیلم فجر به مخاطبان داده می‌شود که جمع زیادی از علاقه‌مندان موفق به ثبت نام در سامانه‌ی پیش فروش اینترنتی بلیت‌های فیلم فجر نشده‌اند و زمان مشخصی برای خریداری بلیت به آنها اعلام نشده است.

این در حالی است که چند روز قبل دبیر جشنواره‌ی فیلم فجر از مشکلات ایجاد شده برای پیش فروش بلیت عذرخواهی و اعلام کرد که خرید بلیت‏‌های جشنواره برای ثبت‌نام کنندگان در سامانه پیش فروش، به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد.