نمایشگاه «آرایه‌های رنگی» شامل آثار نقاشی رها شرفی عالی در گالری «دید» افتتاح می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، در این نمایشگاه ٢٢ اثر نقاشی انتزاعی (آبستره) با تکنیک اکریلیک به‌نمایش گذاشته می‌شود.

رها شرفی عالی در متن معرفی نمایشگاهش نوشته است: «چشمانم را بستم و ناگهان در هیاهوی رنگ‌های بی‌شمار گم شدم. بی‌نهایتی در ورای زمان و مکان. اینجا دنیای من است، قلمرو رنگ و احساس. ابهامی است که گاه و بی‌گاه به اوج پهلو می‌زند، اوجِ آرایه‌های رنگی ...

لایه‌لایه رنگ به روی هم ساختاری را رقم می‌زنند تا در اوج احساس و بی‌پروایی ذهنی، دنیایی ساده و در عین حال انتزاعی خلق کنی، رنگ و برداشتن رنگ، بافت و تخریب بافت و باز رنگ و چینش خط و در انتها در کسری از ثانیه پایانی ناگهانی بر تصویری که ساعت‌ها و روزها بی‌وقفه کشیده و پرداخت شده است.

به من این‌طور گفته شد که بالغ بر ۸۰ درصد احساس نقاش شالوده و اساس آبستراکسیون را بر بوم شکل می‌دهد و باقی ماجرا تامل و فکری است که کار را بسط می‌دهد. زمانی که این مجموعه به پایان رسید شاید ارتباط معناداری از حیث شکل و بافت به هم نداشتند، ولی تمام آن‌ها تاثیر شگفت‌انگیزی از احساسات لحظه‌ای من به‌عنوان نقاش گرفته‌اند، فارغ از زمان و مکان این آثار نتیجه درونیات محض خالق آن‌هاست.»

رها شرفی سابقه کیوریتوری (گردآوری) و حضور در چند نمایشگاه گروهی داخلی و خارج از کشور را دارد.

نمایشگاه این هنرمند از ۸ تا ۱۹ بهمن‌ماه در گالری «دید» به نشانی بزرگراه زین‌الدین شرق، خروجی احسان، انتهای خیابان گرمابدری، سمت چپ، ١٩ غربی، شماره ١٨ برپاست.