سیدرضا صالحی امیری «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» شامگاه پنجشنبه با حضور در ستاد سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، با دبیر و مدیران این جشنواره دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش مرور نیوز، «سیدرضا صالحی امیری» شامگاه پنجشنبه با حضور در ستاد سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، با دبیر و مدیران این جشنواره دیدار و گفت‌وگو کرد.

شامگاه پنجشنبه هفتم بهمن‌ماه، سیدرضا صالحی‌امیری به ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر آمد و با دبیر و مدیران این جشنواره دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با مدیران سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: به همه شما عزیزان خسته نباشید می گویم و میدانم تا به امروز روزهای سختی را گذراندید.

وی ادامه داد: مشکلی که برای سامانه ثبت نام پیش آمد دیگر گذشت آنچه مهم است کار جمعی است و اینکه نباید هدفمان را گم کنیم. هدفی که همه ما در سینما دنبال می کنیم ایجاد نشاط و حرکت و جنبش است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در حوزه سینما نیاز به یک جهش داریم که در زیرساخت های سینمای ایران این جهش شکل گرفته است. از یاد نبریم که سینما می تواند در جامعه بسیار موثر باشد تا آنجا که که دراین حوزه رقابت تبدیل به تکامل و شکوفایی می شود.

وی ادامه داد: به نظرم بهتر است در سال 96 ظرفیت جشنواره را به دوبرابر در سطح ملی برسانیم و در زمان برگزاری آن تغییراتی ایجاد کنیم و برای برگزاری در استان ها سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

صالحی امیری با بیان اینکه هدفگذاری مهم است، گفت: باید هدف سینمای ایران را برای 10 سال بعد مشخص کنیم درغیر اینصورت دچار روزمرگی می شویم. آرزویم این است تا سینما با حوزه جامعه شناسی درگیر شود و مسائل اجتماعی در سینما بازتولید شود.

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی نیز که در این دیدار حضور داشت با اشاره به برگزاری جشنواره در استان ها ،گفت: برگزاری جشنواره در استان ها کار سختی است اما با برنامه ریزی سعی کردیم کام مخاطبان را شیرین کنیم و به مطالبات پاسخ دهیم.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در ابتدای این نشست توضیحاتی درباره روند برگزاری جشنواره و اتفاقانی و برنامه هایی که تا به امروز در جشنواره انجام شده را ارائه و مدیران بخش های مختلف جشنواره را معرفی کرد.

در این دیدار محمد حیدری دبیر جشنواره و هر کدام از مدیران بخش های مختلف گزارشی را به صورت مجزا در مورد حوزه کاری خود دادند.

همچنین مدیرعامل شرکت فناپ نیز ضمن عذرخواهی از مشکل پیش آمده در سامانه ثبت نام گزارشی را در مورد پیشینه این شرکت ارائه کرد.

در این دیدار افرادی همچون امین عارف نیا مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، محمدمهدی دادگو، بهروز غریب پور، مجید مظفری، جواد رمضانی، مهتاب کرامتی ، مسعود نجفی، رضا سعیدی پور، محمدرضافرجی، عزت الله علیزاده، کوروش پیرو، مرتضی رزاق کریمی، نصرالله مرادی، حسینعلی رئیس صمدی، جلیل اکبری صحت، بابک رضایی حضور داشتند.