شاعران استان البرز، میزبان دومین محفل شعرخوانی یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر خواهند بود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، به فاصله پنج روز از برپایی محفل افتتاحیه یازدهمین جشنواره شعر فجر، دومین محفل شعرخوانی این جشنواره با حضور شاعرانی مانند ساعد باقری، اسماعیل امینی، غلامرضا طریقی، ابراهیم اسماعیلی اراضی، اکبر بهداروند، هرمز علیپور، سیدمحمدعلی رضازاده و امید مهدی‌نژاد در کرج برگزار می‌شود.
در این محفل که با حضور و شعرخوانی جمعی از شاعران استان البرز مانند علی حیدری (پویا)، مجید معارف‌وند، احسان افشاری، حمید چشم‌آور، محمدعلی جعفریان، لیلا حضرتی، سیامک نوری و بهزاد نجفی نیز همراه است، مهدی قزلی، دبیر اجرایی جشنواره و مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی سخنرانی خواهد کرد.
یادآور می‌شود، محفل افتتاحیه یازدهمین جشنواره شعر فجر، شامگاه چهارشنبه ششم بهمن با حضور محمدکاظم کاظمی، دبیر این دوره و شش دبیر علمی ادوار گذشته جشنواره در شهر کاشان برگزار شد و طی آن، علاوه بر شاعران اعزامی، شاعران کاشان نیز به شعرخوانی پرداختند.
یازدهمین جشنواره شعر فجر، اسفندماه امسال با معرفی برترین‌ کتاب‌های شعر سال ۹۴ در سه حوزه شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان و درباره شعر در مشهد به کار خود پایان می‌دهد. برای اولین‌بار، بخش ویژه شعر یک دهه گذشته افغانستان نیز به جشنواره اضافه شده که هم‌راستا با انتخاب محمدکاظم کاظمی، شاعر مهاجر افغانستانی مقیم مشهد به دبیری یازدهمین جشنواره شعر فجر است.