ترجمه کتاب «تمام نخ» نوشته شل سیلورستاین به زودی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

به گزارش مرورنیوز به نقل از روابط عمومی نشر چشمه، کتاب «تمام نخ» نوشته شل سیلورستاین نویسنده بین‌المللی کودک و نوجوان به زودی با ترجمه بهرنگ رجبی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر می شود. این کتاب در قالب یکی از عناوین کتاب های طنز مجموعه «جهان تازه دم» این ناشر چاپ خواهد شد.

پیش از این 7 کتاب دیگر از جمله «دَری وَری»، «کتاب‌فروش خیابان ادوارد براون»، «گوزن و گوسفند در سرزمین عجایب» و... در بخش «جهان تازه‌دم» منتشر شده‌اند. کتاب «تمام نخ» 16 قطعه طنزگونه از نوشته های شل سیلورستاین نویسنده کودک و نوجوان را، برای مخاطبان بزرگسال در بر می‌گیرد.

این کتاب با این پشت جلد چاپ می‌شود: شِل سیلوِرستاین فقط طراح و نویسنده‌ کتاب‌های کودکان نبود. خرواری هم شعر و ترانه گفته، فیلم‌نامه و نمایش‌نامه نوشته، آهنگ ساخته و خوانندگی کرده، و قطعاتی بانمک و نبوغ‌آمیز هم نوشته برای اجراهایی جمع‌وجور. این کتاب گزیده‌ای‌ است از همین قطعات. قایقی خیالی دارد غرق می‌شود و مرد باید برای نجات یافتن، بین به دریا انداختن مادرش و زنش یکی را انتخاب کند؛ پسر خانواده‌ای رفته توی دست‌شویی و بدون هیچ توضیحی بیرون نمی‌آید و همه را عاصی کرده؛ زنی گیر فروشنده‌ای سمج افتاده که اصرار دارد دیگر نیازی به صحبت کردن نیست و می‌شود برای همه‌ حرف‌ها تابلوهایی طراحی کرد و نشان داد. آدم‌های این قطعات خیلی زود می‌افتند به دل تجربه‌هایی ناآشنا که گریزی ازشان نیست، و بعضی‌ وقت‌ها نجات می‌یابند، اما بعضی ‌وقت‌ها هم نه.

این کتاب تا چندی دیگر منتشر می شود.