کتاب "بانوی انقلاب، خدیجه‌ای دیگر" به زودی در برنامه "کتاب شب" رادیو تهران با کارشناسی و تنظیم رادیویی "محمدباقر رضایی" و صدای مشترک "بهروز رضوی" و "فاطمه رکنی" بازخوانی می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، کتاب زندگینامه و خاطرات خدیجه ثقفی، همسر گرامی حضرت امام خمینی (ره) بر اساس دست نوشته‌های ایشان به کوشش علی ثقفی تدوین و به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام با عنوان "بانوی انقلاب، خدیجه‌ای دیگر" در ۸۵۰ صفحه منتشر شده است.

بانو خدیجه ثقفی که به "خانم قدس ایران" ملقب بوده، در این خاطرات از نحوه آشنایی و ازدواج با امام و سال‌های سخت مبارزه با طاغوت و دردها و رنج سال‌های تبعید، سخنانی گفته که در کمتر کتابی به آنها اشاره شده است.

این کتاب طبق برنامه‌ریزی در اتاق فکر برنامه "کتاب شب"، در هفت قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تنظیم رادیویی و در استودیو  ۲۱ معاونت صدا با تهیه‌کنندگی "رضا قربانی" ضبط شده تا برای پخش در هفته‌ای که مقارن با وفات بانو ام البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهید است، در کنداکتور پخش رادیو تهران قرار بگیرد.

گروه اخلاق و زندگی شهروندی صدای پایتخت، متولی برنامه کتاب شب است که هر شب ساعت ۲۳:۳۰، کتاب‌های درخواستی شنوندگان و آثار انتخابی مشاوران و کارشناسان برنامه را به مدت یک هفته بازخوانی می‌کند.