خبر درگذشت حسن جوهرچی در روزهای پنجشنبه و جمعه بازتاب وسیعی در سطح رسانه‌ها داشت؛ اغلب روزنامه‌ها، فردای روز درگذشت این بازیگر علاوه بر صفحات فرهنگ و هنر خود، در صفحات اول نیز به انتشار این خبر پرداختند و از درگذشت ناگهانی بازیگری خبر دادند که با سریال «در پناه تو» به شهرت رسید.

به گزارش مرور نیوز، انتشار خبر درگذشت حسن جوهرچی در روزنامه‌ها، همزمان بود با مراسم تشییع این بازیگر و از آنجا که صفحات فرهنگ و هنر روزنامه‌ها این روزها با حجم گسترده‌ای از خبرهای جشنواره فیلم فجر هم مواجه هستند، مراسم تشییع این بازیگر در حد خبری معمول در روزنامه‌ها بازتاب داشت و در این میان برخی روزنامه‌ها حتی در صفحات فرهنگ و هنر خود نیز به برگزاری مراسم تشییع حسن جوهرچی اشاره‌ای نداشتند.

اما در میان روزنامه‌هایی که به انتشار این خبر تمایل داشتند می‌توان به «آرمان امروز» اشاره کرد. این روزنامه در صفحه هنری خود، مطلبی را با تیتر «مردم با حسن جوهرچی وداع کردند» منتشر کرده و به سخنان خشایار الوند، امین تارخ، علی جوهرچی (پسر حسن جوهرچی) فرشید نوابی و منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما) در این مراسم اشاره کرده است. این روزنامه همچنین تصاویری از مراسم تشییع این بازیگر را منتشر کرده است.

روزنامه «آفتاب یزد» گزارشی را همراه با تصاویر مراسم تشییع حسن جوهرچی، با تیتر «در پناه خدا» منتشر کرده و به مراسم خاکسپاری حسن جوهرچی و سخنان هنرمندان و مسوولان در این مراسم اشاره کرده است.

روزنامه‌های «همشهری» و «ابتکار» نیز با اشاره به مراسم تشییع این بازیگر، مطالبی را با تیترهای «این سال سخت» و «در پناه خدا بدرقه‌ات می‌کنیم» در صفحه فرهنگی و هنری خود، منتشر کرده‌اند.

روزنامه «شرق» در صفحه هنری خود، مطلبی را با تیتر «جوهرچی هم به خانه ابدی رفت» منتشر کرده و به مراسم تشییع پیکر این بازیگر توانمند و هنرمندان و مسوولانی که به مراسم خاکسپاری آمده بودند، اشاره کرده است.

روزنامه «ایران» نیز با انتشار مطلبی با تیتر «ضیافت آخر»، به سخنان برخی هنرمندان در مراسم خاکسپاری حسن جوهرچی پرداخته است.

روزنامه «شهروند» تیتر «وداع با مرد آرام صبور» را انتخاب کرده و به حضور چشمگیر مردم در آیین تشییع حسن جوهرچی اشاره کرده است. این روزنامه همچنین عکسی از مراسم خاکسپاری را منتشر کرده است.

روزنامه‌های «وطن امروز» و «وقایع اتفاقیه» نیز مطالبی را با تیترهای «پیکر مرحوم جوهرچی تشییع شد» و «خداحافظی با بازیگر در پناه تو» را در این راستا منتشر کرده‌اند.