آخرین ساخته پرویز شهبازی اوایل آذر ماه در ایران به اکران عمومی در می آید.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز،آخرین فیلم پرویز شهبازی«مالاریا»پس از اول نمایش خود در جشنواره فیلم فجرسال گذشته، حضور در تور جشنواره های جهانی خود را آغاز کرد و در برخی از برترین جشنواره های جهانی اکران شد.

هم اکنون«مالاریا» در بیست و یکمین دوره فستیوال بوسان که از ١٥ تا ٢٤ مهر (٦ تا ١٥ اکتبر) در کشور کره جنوبی برگزار می شود ،در بخش غیر رقابتی این جشنواره حاضر خواهد بود.بخش رقابتی فستیوال بوسان مخصوص فیلم های اول و دوم کارگردانان است.

بعد از بوسان «مالاریا» در جشنواره شیکاگو حاضر خواهد بود. فیلم شهبازی در پنجاه و دومین دوره این جشنواره بین الملی در بخش سینمای جهان با فیلم های دیگر از کشورهای مختلف دنیا رقابت می کند. فستیوال شیکاگو از ٢٢ مهر تا ٦ آبان (١٣ تا ٢٧ اکتبر) در کشور آمریکا برگزار می شود.

ونیز اولین حضور بین المللی فیلم شهبازی بود که در بخش رسمی رقابتی این جشنواره به نمایش درآمد. «مالاریا» تنها نماینده سینمای ایران در بخش فیلم های مسابقه بین الملل جشنواره ورشو است که تا سه هفته دیگر با آثاری از سراسر دنیا رقابت می کند.

مشتاقان دیدن«مالاریا»در ایران نیز به زودی این فیلم را خواهند دید.طبق آخرین اخبار از دفتر پخش فیلمیران که اکران این فیلم را بر عهده دارد،قرار است «مالاریا»اوایل آذر ماه در برترین گروههای سینمایی پایتخت اکران شود.

ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی و آزاده نامداری از بازیگران این فیلم هستند.

سایرعوامل فیلم عبارتند از: کارگردان، نویسنده و تدوینگر: پرویز شهبازی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، صدابردار: منصور شهبازی، طراح چهره پردازی: محمدرضا قومی، صدا گذار و میکس: محمد کشفی، مدیر تولید: مجید گودرزی، جانشین تولید: محمدرضا دلنوازی، برنامه ریز: نوید میهن دوست، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: امید صالحی، مستندساز پشت صحنه: سهیل موفق، گروه کارگردانی: افشین آقایی و حسین شهبازی، دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، نورپرداز: مرتضی نجفی، دستیار تدوین: علی مترصد، مدیر تدارکات: مجید لعل، مشاور رسانه ای فیلم: احسان ظلی پور.