مدیرکل هنرهای تجسمی طی حکمی علی محمد زارع را به عنوان سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.

به گزارش مرور نیوز، مجید ملانوروزی مدیرکل هنرهای تجسمی طی حکمی علی محمد زارع را به عنوان سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد که در حکم وی آمده است: با توجه به سوابق و تجربه های ارزشمند جنابعالی در زمینه مدیریت هنری به عنوان سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران منصوب می شوید.

ملانوروزی در ادامه این حکم نوشته است: موزه هنرهای معاصر تهران به عنوان یکی از موزه های شاخص هنری جهان مستلزم تقویت جایگاه حرفه ای و هنری و پویایی مستمر است که امیدواریم با تلاش شما، تعامل با هنرمندان، فعالان هنری و همکاران آن مجموعه اهداف و برنامه های پیش رو محقق شود و در این مسئولیت موفق و موید باشید.

علی محمد زارع از سال 1392 تاکنون معاون دفتر هنرهای تجسمی است و پیش از آن نیز معاون دفتر آموزش و توسعه فعالیت های هنری بوده است. زارع همچنین در سال های 1387 تا 1388 مدتی معاونت دفتر هنرهای تجسمی را برعهده داشت.

بنابر روال سال های پیش و دوره های قبلی که مدیرکل هنرهای تجسمی همزمان سرپرستی موزه هنرهای معاصر تهران را برعهده داشت، مجید ملانوروزی نیز از سال 1392 تاکنون مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران است که از این پس سرپرستی موزه را علی محمد زارع بر عهده دارد.