سومین شماره نشریه «شاهد بانوان» با معرفی شخصیت یکی از نامداران بزرگ تاریخ «سیده زهرا مصطفوی» منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز، سومین شماره نشریه شاهد بانوان با مطالبی چون «توصیه به بزرگترها مزاح با کوچولوهای شاهد»، «قانون کاهش ساعات کار؛ مخالفان و موافقان چه می گویند؟»، «دیدار با 400 هزار خانواده شاهد و ایثارگر»، «زهرا آِیت‌الهی در راس شورای فرهنگی اجتماعی زنان»، «ستاد ملی زن و خانواده واقعیات و چشم اندازهای آتی»، «پرواز سرخ پروانه‌ها از کربلا تا بهشت»، «زنان قهرمانان گمنام سرزمین مقاومت»، «ضرورت پاسخگویی به نیاز زنان ایثارگر»، «بی توجهی به زنان ایثارگر جامعه را دو قطبی می کند»، «سمت و سوی جمعیت زنان در دوران ریاست مصطفوی»، «زهرای مصطفوی زهرای فلسطین»،«اگر منع امام (ره) نبود ... »،«مردانه پای فلسطین ایستاد»،«من راسپینا به پدرم قول قهرمانی جهانی داده‌ام»،«برابری عرق جهادگران با خون رزمندگان»،«بگذارید از قهرمانی همسرم بگویم»،«دلم نمی خواهد کسی با دلسوزی محبت کند»،«هم هوایی با آسمان دوران»،«وقتی جنگ شماره‌ای نداشت»، «قصه خانواده شهید جهانی»،«ماجرای هدیه امام (ره) به شهید ارمنی»،«ورود به دنیای زنانه را دوست دارم»،«فوتبال فقط مردانه نیست»،«هر سال پای پیاده به کربلا خواهم رفت»، «افسانه سه خواهر»، «تغذیه مناسبت در برابر سرما»،«مراکز تخصصی ازدواج به کمک می آیند»، «مناسب ترین فاصله سنی برای ازدواج»، «نقش خود مراقبتی زنان در تداوم سلامت جسمی» و «بدحجابی موجب ایجاد فضای ناامن برای فعالیت بانوان می شود» انتشار یافته است.


در بخشی از یادداشت این شماره از نشریه فاطمه سعیدی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم آورده است: میان شهادت و شقاوت فاصله به درازای تفنگی است تا در کدام سوی آن ایستاده باشی، جنگ همیشه با سربازانش شناخته می شود. در تاریخ حتی ممکن است نام فرماندهان و استراتژیست های جنگی را جا بیاندازند اما این رشادت ها و دلاوری های سربازان و رزمنده های داوطلب است که یک روز تصمیم می گیرند عشق و زندگی را کنار بگذارند و جان را فدای هدفی والاتر کنند. اگر این جنگ برای دفاع از کشور باشد آنگاه رزمنده ها نه متجاوز که دلاوران میدان نبرد نامیده می‌شوند. مدافعان آب و خاک همیشه کسانی هستند که شهادت را برمی‌گزینند. زنان علاوه بر این که در ترغیب و تشویق رزمندگان و سرپرستی از خانه و فرزندان نقش عمده و مهمی دارند و زمینه حضور رزمندگان را فراهم می کنند در ستادهای پشتیبانی نیز فعالانه حضور می‌یابند و علاوه بر کمک‌های مالی به ستادها، گاهی به طور شبانه‌روزی در آنجا می‌مانند و به کار بسته‌بندی و آماده کردن وسایل مورد نیاز جبهه‌ها می‌پردازند.

ماهنامه شاهد بانوان به صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرمسئولی و سردبیری محبوب شهبازی توسط انتشارات شاهد منتشر می‌شود.