رمان «تراژدی اسبی که ایستاد» نوشته روح الله سهرابی کارگردان سریال «آرام می گیرم» توسط نشر داستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی نشر داستان، رمان «تراژدی اسبی که ایستاد» به قلم روح الله سهرابی که این روزها سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی او در حال پخش از شبکه دو سیماست، به تازگی توسط نشر داستان منتشر و روانه بازار شده است.

این کتاب، اثر جدید سهرابی است که پیش از این، کتاب های «وجدان روشنفکر یا تعصب وجدان»، «تگرگ در کویر»، «سوگند سکوت» و «خاک خورشید» را به چاپ رسانده است.

«تراژدی اسبی که ایستاد» با بیانی صریح مسائل اجتماعی و انسانی را بیان می کند. این گونه بیان مسائل با همان رویکردی انجام می شود که در فیلم سینمایی «خاکستر و برف» و سریال «آرام می گیریم» از این کارگردان شاهدهش بوده ایم.

این داستان نویس پیش از چاپ کتاب گفته است: پیش بینی واکنش مخاطب در خصوص این رمان برایم سخت است اما آنچه می توان حدس زد اینکه بازخوردها نسبت به این کتاب حد وسط نخواهد داشت و مخاطبینش یا کاملا همراه و یا کاملا مخالف خواهند بود. البته مطمئن هستم تعداد موافقان بسیار بیشتر خواهد بود. این رمان در بازه زمانی حدود ده سال تألیف شده است که شرایط، فضاها و لحظه های خاصی از یک جهان جنگلی را به تصویر می کشد.

این کتاب به تازگی توسط نشر داستان راهی بازار نشر شده است.