محمد طالبی پسر ابوالقاسم طالبی فیلمساز کشور درباره وضعیت جسمانی این فیلمساز کشور گفت: حال پدرم بعد از چند سری عملیات پزشکی امروز کمی بهتری شده است؛ اما یکی دیگر از رگ‌های وی هنوز گرفته است که به همین خاطر باید چند روز دیگر در بیمارستان حضور داشته باشند.

به گزارش مرور نیوز، محمد طالبی پسر ابوالقاسم طالبی فیلمساز کشور درباره وضعیت جسمانی این فیلمساز کشور گفت: حال پدرم بعد از چند سری عملیات پزشکی امروز کمی بهتری شده است؛ اما یکی دیگر از رگ‌های وی هنوز گرفته است که به همین خاطر باید چند روز دیگر در بیمارستان حضور داشته باشند.

بنابراین گزارش، ابوالقاسم طالبی کارگردان سینمای ایران چند روز پیش به دلیل عارضه گرفتگی عروق در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد. وی در سالهای گذشته نیز به دلیل این عارضه تحت عمل باز قلب قرار گرفت.

طالبی به دلیل فشار کار با تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری شده است. گفته می‌شود که وی دچار عارضه گرفتگی 5 رگ قلبی است.

ابوالقاسم طالبی ساخت آثاری چون «قلاده های طلا»، «آقای رئیس جمهور»، «یتیم خانه ایران» و... در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده و یکی از کارگردانان ارزشی و به نام سینمای ایران محسوب می شود. او به تازگی کار تحقیق و نگارش مجموعه‌ای برای شبکه خانگی با موضوع «طلاق» را آغاز کرده بود.

افکارنیوز برای این فیلمساز سینمای ایران آرزوی سلامتی دارد.