به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) ویژه برنامه‌هایی در حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار کرد: ویژه برنامه‌ ایام شهادت حضرت زهرا(س) از دوشنبه هفته جاری تا جمعه هر روز بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام(ره) برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه، امام جمعه موقت مشهد است و مرثیه‌سرایان مهدی سلحشور، میثم مطیعی، مرتضی طاهری و احمد واعظی در این مراسم به ذکر مصیبت می‌پردازند.


حسینی با بیان اینکه ویژه مراسم روز شهادت پنج‌شنبه 12 اسفندماه در نوبت صبح و ظهر برگزار می‌شود، افزود: در نوبت صبح از ساعت 9 تا 11:30 مراسمی با سخنرانی آیت‌الله علم‌الهدی و مرثیه‌سرایی امیر عارف و احمدواعظی در صحن انقلاب برگزار می‌شود.


معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی ادامه داد: در ویژه مراسم ظهر روز شهادت حضرت فاطمه(س) حجت‌الاسلام قاسمیان به سخنرانی و کاظم علامشاهی به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.


وی با اشاره به برگزاری سخنرانی‌های مختلف با موضوع "سبک زندگی فاطمی" در رواق امام خمینی(ره) حرم رضوی، خاطرنشان کرد: همه روزه ساعت 16:40 حجت‌الاسلام ابراهیم انصاری با موضوع "راهکارهای حرکت به سمت جامعه فاطمی" سخنرانی می‌کند، همچنین حجت‌الاسلام غلامرضا کاظمیان از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه در نوبت ظهر با موضوع "سلوک خانوادگی در سبک زندگی فاطمی" سخنرانی می‌کند.

حسینی افزود: ویژه برنامه‌هایی در شبستان گرم مسجد گوهرشاد طی این هفته برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام سیدهادی طباطبایی همه روزه ساعت 16:45 و حجت‌الاسلام حسین گرایلی همه روزه ساعت 17:45 با موضوع "سیره فاطمی" سخنرانی‌هایی را ایراد خواهند کرد.