ویژه‌ برنامه روز روشنایی با رویکرد کنترل جمعیت ایران، قتل عام خاموش در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵، رهبر معظم انقلاب با نقد سیاسیت تعدیل جمعیتی تأکید کرده‌اند: «من معتقدم که کشور ما با امکاناتی که داریم می‌تواند صد و پنجاه میلیون نفر جمعیت داشته باشد، من معتقد به کثرت جمعیتم. هر اقدام و تدبیری که می‌خواهند برای متوقف کردن رشد جمعیت انجام بگیرد بعد از صد و پنجاه میلیون انجام بگیرد.»

در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی‌بر اهمیت و ضرورت پرداختن به موضوع و آگاهی مردم از مسائل جمعیتی و شناساندن راهبردها و طرح‌های غرب درجهت کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی به ویژه ایران، ویژه برنامه روز روشنایی با موضوع کنترل جمعیت ایران برگزار می‌شود.

در این برنامه موضوعاتی همچون اهمیت و ضرورت پرداختن به موضوع جمعیت، جریان شناسی، روندشناسی و تحولات استراتژیک تغییرات جمعیتی ایران و جهان، تحولات گفتمانی، رابطه و تاثیرات سبک زندگی غربی بر کاهش باروری و نحوه مواجهه با آن، سابقه کنترل جمعیت در ایران، مبانی فقهی و دینی افزایش جمعیت مورد بررسی قرار می گیرد.

همچنین درباره علل و اهداف و انگیزه‌ها در اجرای این طرح در ایران و سایر کشورهای اسلامی و خطراتی که از این ناحیه انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، نکاتی وجود دارد که باید درباره آن‌ها به بحث و بررسی نشست.

گفتنی است این برنامه روز چهارشنبه 11اسفند ماه با حضور دبیر شورای راهبردی جمعیت دکتر صالح قاسمی در سالن فرهنگ برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای اطلاع از ویژه برنامه‌های روز روشنایی به فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره روابط عمومی مجموعه 33015423 تماس بگیرند.