نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «فصل هشتم» تا پنجشنبه 19 اسفند ماه در گالری الهه برپاست.

به گزارش مرور نیوز، نمایشگاه گروهی عکس «فصل هشتم» که آثار هنرمندانی چون مهسا احرابی فرد، فرزانه خادمیان، سولماز دریانی، سمیرا داورفرا، مریم رحمانیان، مریم زندی، آذین زنجانی، سارا ساسانی، مریم سعیدپور، اعظم شادپور، سمانه غلام نژاد، لیلا قدرت الهی فرد، سحر مختاری، مریم مجد، مهین محمدزاده، بیتا هادیان و شکوفه هاشمیان را به نمایش می گذارد این روزها در گالری الهه برپاست.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: نگریستن به زن، نگریستن به محالِ زبان است. تمنایی آن قدر شگرف و محال که «ندیدن» است چراکه تلاشی است در نگریستن به مرزهای زبان و به نیت محال و نافرجام امّا اجتناب ناپذیرِ نگریستن به ورای آن؛ نگریستن به زن؛ شعر . و چه غریب است که زنی بنگرد به زن و زنانه گی... آن قدر غریب که در وصف و حیطه زبان نگنجد. شعری بیاندیشد به شعری... محالی وَصافِ محالی دگر باشد... و این براستی روبه روییِ آینه هاست و ضیافتِ تولیدِ بی انتهای تصاویر و معناها ... آری، دمی غرق شدن است در بی کرانه گی زبان... نگریستن از پشت پلک های زبان .

این نمایشگاه با همکاری موسسه راز و گالری الهه از سه شنبه 17 اسفند در گالری الهه برپا شده و تا پنجشنبه 19 اسفند این نمایشگاه که گزیده ای از عکس های این زنان هنرمند است، برپاست.