پنجاه و ششمین شماره از فصلنامه تخصصی «نگین ایران» ویژه‌نامه روایت‌گری در راهیان نور منتشر شد.

به گزارش مرور نیوز، این شماره دومین ویژه نامه نگین ایران در موضوع راهیان نور است. پیش از این در شماره 53 نیز آسیب شناسی روایت‌های یادمانی صورت گرفته بود. در این شماره، علاوه بر برخی آسیب شناسی‌ها، به بیان کلیاتی درباره روایتگری در راهیان نور، و برخی روایت‌های انتخابی پرداخته شده است.

«سرفصل های روایت در بیانات رهبری نظام»، «بایدها و نبایدهای روایتگری راویان راهیان نور»، «حماسه لشکر41 ثارالله(ع) در فتح فاو-روایت یوسف میرشکاری در یادمان اروندکنار»، «عملیات والفجر8، ادامه استراتژی تنبیه متجاوز- روایت سیف ‏الله شیخ در یادمان اروندکنار»، «از روایت مطلوب تا روایت معیوب-نقد و بررسی روایت گری در یادمان شهدای عملیات والفجر 8»، «شلمچه سرزمین موانع پیچیده- روایت حسین ابوالقاسم‌زاده در یادمان شلمچه»، «باران گوشت-روایت ‌هالیوودی از جنگ» و «از روایت درشت تا روایت درست- نقد و بررسی روایت گری در یادمان شلمچه» از جمله عناوین این شماره از فصلنامه نگین ایران هستند.

همچنین «خیبر؛ پایان بن‌بست در جنگ روایت هادی اسماعیل‌زاده در یادمان طلائیه»، «طلائیه، سرزمین طلایه‌داران عشق و معرفت-روایت عیسی نری‌میسا در یادمان طلائیه»، «از جان دادن به روایت تا روایت جان دادن»، «شهید علم‌الهدی، تکلیف‌مدار و مخلص-روایت محمدباقر نادم در یادمان شهدای هویزه»، «روایتگر مقاومت و مظلومیت در کربلای هویزه- روایت حسن بوعذار در در یادمان هویزه»، «از روایت خون تا روایت خوب- نقد و بررسی روایت گری یادمان شهدای هویزه» و «تاریخ‌نگاری جنگ در خط مقدم جبهه- معرفی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس» از دیگر عناوین نگین ایران به شمار می‌آیند.