کنسرت علیرضا قربانی با حضور مهمان ویژه‌اش؛ همایون شجریان در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

به گزارش مرور نیوز، سومین شب کنسرت علیرضا قربانی، دیشب 23 اسفند 1395 در تالار وحدت برگزار شد. این کنسرت به اجرای آثاری از فردین خلعتبری و مهیار علیزاده اختصاص داشت. همایون شجریان مهمان ویژه‌ی اجرای شب گذشته در تالار وحدت بود.

در ابتدای این کنسرت علیرضا قربانی از حاضران در تالار وحدت خواست که بایستند و یک دقیقه سکوت کنند. پس از این که تماشاگران این کنسرت جملگی ایستادند و یک دقیقه سکوت کردند، قربانی درباره‌ی علت این درخواستش گفت: متاسفم که باید موضوعی را مطرح کنم که شاید برخی از شما برای نخستین بار اینجا و از زبان من از آن باخبر شوید. متاسفانه چند ساعت پیش علی معلم تهیه کننده‌ی سینما درگذشت.

قربانی ادامه داد: آخرین پیامی که زنده‌یاد معلم برای من فرستاده، مربوط به ساعت 12:06 امروز است. در این پیام او جمله‌هایی محبت‌آمیز برای من فرستاده بود و تنها چند ساعت پس از این آخرین پیام در دفترش سکته می‌کند و می‌میرد. شب گذشته هم علی معلم مهمان کنسرت ما در تالار وحدت بود و در همین ردیف نخست اجرا ما را به تماشا نشست. بعد از اجرا هم با آن کتِ سفید و با انرژی بسیاری که در وجودش داشت به پشت صحنه آمد و همدیگر را در آغوش کشیدیم. اکنون افسوس می‌خورم که چرا او را کمتر در آغوش گرفتم.

این خواننده‌ی موسیقی ایرانی در پایان صحبت‌هایش درگذشت علی معلم را به جامعه هنری ایران به خصوص اهالی سینما تسلیت گفت.

همچنین سعید روستایی کارگردان فیلم «ابد و یک روز» هم از مهمانان این کنسرت بود.

در ادامه می‌توانید کنسرت علیرضا قربانی را از زاویه دوربین محمد دلکش ببینید: