در مراسمی که در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برگزار شد، بازیگران و دست اندرکاران سریال دریا مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش مرور نیوز، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در این مراسم گفت: بر اساس تجلیل از عوامل سریال دریانظرسنجی های صورت گرفته، سریال دریا با جذب مخاطبان و انعکاس دغدغه های ایشان، در زمره آثار شاخص مرکز و نقطه قوت عملکرد صداوسیمای استان در سال 95 به حساب می آید.

مسعود مجرد افزود: تلاش های اجرایی برای احیای دریاچه ارومیه از یک سو و ضرورت فرهنگسازی و پاسخگویی به مهمترین دغدغه مردم از سویی دیگر رسانه ملی را در انجام رسالت ذاتی خود و تولید این اثر یاری کرد.

وی با اشاره به حساسیت ویژه کارهای سفارشی و ضرورت ارائه داستان خوب و جذاب برای مخاطب همراه با انتقال پیام، ایده جذاب، ترکیب موفق پیشکسوتان و جوانان در بخش های هنری و فنی، زمان بندی، مدیریت و انتخاب های مناسب، استفاده بهینه ازعوامل و عناصر فنی و ارائه تصویری زیبا از شهر ارومیه را از نقاط قوت این اثر عنوان کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی از موفقیت سریال دریا در کسب مجوز حضور در جشنواره تولیدات مراکز رسانه ملی هم خبر داد و گفت: تولید دو سریال فاخر و غنی در اولویت سال آینده شبکه استانی است.

فتاح معاون سیمای صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه سریال دریا را پانزدهمین اثر تولیدی مرکز آذربایجان غربی عنوان کرد و گفت: احیای دریاچه ارومیه دغدغه مردم استان و کشور است و به همین سبب هم از ظرفیت هنر برای فرهنگسازی و تبیین مشارکت تمامی نهادها و قشرهای مختلف جامعه در این امر استفاده شد که خوشبختانه هم اثرگذار شد و هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

در این مراسم دست اندرکاران سریال دریا هم به ارائه نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص استفاده هر چه بهتر از ظرفیت هنری استان برای انعکاس بهتر رویدادها پرداختند.