بازیگر سریال «آرام می‌گیریم» گفت: نوروز رسالت و پیامی برای نو شدن دارد و تولد طبیعت در نوروز در بشریت هم می‌تواند شکل بگیرد.

به گزارش مرور نیوز «میرطاهر مظلومی» بازیگر تلویزیون گفت: نوروز رسمی است که بابت بودنش در جهان باید از خداوند تشکر کرد. اگر این مناسبت زیبا را بهانه‌ای برای تولدی دوباره بدانیم،‌ می‌تواند در زندگیمان تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر ما هم بتوانیم با نو شدن طبیعت، متولد شده و افکار قدیمی و به درد نخور را دور ریخته و محبت را جایگزینش کنیم، کار مفیدی انجام دادیم. نوروز رسالت و پیامی برای نو شدن دارد و تولد طبیعت در نوروز در بشریت هم می‌تواند شکل بگیرد.

بازیگر سریال «آرام می‌گیریم» همچنین افزود: همچنین خیلی خوب است اگر سنت قدیمی و زیبای جمع شدن همه خانواده در خانه مادربزرگ و نشستن دور کرسی را دوباره احیا کنیم و با این کار همه خانواده را دور هم جمع کنیم.

این بازیگر ضمن اشاره به اینکه تعطیلات نوروز خود را در کجا می‌گذراند، نیز بیان داشت: به دعوت کمپانی شوارز فیلم فرانسه برای اکران اولین فیلم سه بعدی ایرانی «جنجال در عروسی» که محصول فرانسه و ایران است، به فرانسه می‌روم.

وی در پایان افزود: کماکان فعالیت‌های حوزه دوبله و گویندگی را نیز دارم و هیچوقت از این حیطه دور نمی‌شوم.