پیکر مادر شهیدان سرافراز حمیدرضا و غلام‌عباس کرمی و مادر بزرگ شهیدان گرانقدر حمیدرضا و مجید انجم‌شعاع و علیرضا کرمی در کرمان تشییع شد.

به گزارش مرور نیوز، پیکر بانو "ربابه شاه‌محمدی" مادر شهیدان سرافراز حمیدرضا و غلام‌عباس کرمی و مادر بزرگ شهیدان گرانقدر حمیدرضا و مجید انجم‌شعاع و علیرضا کرمی در کرمان تشییع شد.

بانو "ربابه شاه‌محمدی" صبح امروز یکشنبه پس از گذراندن سال‌ها زندگی پر برکت دارفانی را وداع گفته و به خیل فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر بانو "ربابه شاه‌محمدی" مادر شهیدان سرافراز کرمی امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان استان از بهشت زهرای کرمان تا مسجد صاحب‌الزمان‌(عج) کرمان تشییع و در قطعه خانواده‌های معظم شهیدان دفن شد.

پاسدار شهید حمیدرضا کرمی در تاریخ 5 آذرماه 1340 در کرمان در یک خانواده متوسط دیده به جهان گشود. دوران کودکی را با شور و گرمی خاصی گذراند. دوره دبستان را در مدرسه عدالت پشت سر گذاشت. تا دوم متوسطه در دبیرستان امیرکبیر بود و بعد وارد دبیرستان دانش شد. این دوران مقارن بود با اوج مبارزات امت اسلامی حمید نیز همچون سایر جوانان در مراسم و راهپیمایی‌ها و در پخش اعلامیه شرکت و نقش فعالی داشت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کمیته محلی مسجد امام سجاد‌(ع) خیابان شهاب به پاسداری پرداخت. با باز شدن مدارس همکاری خود را با سپاه پاسداران حفظ کرد تا پس از 40 روز و بعد از اتمام عملیات فتح‌المبین به کرمان بازگشت. او که در خانه جای خالی برادرش غلامعباس و خواهرزاده‌اش مجید انجم‌شعاع را پر کرده بود. طاقت نیاورد و پس از چند روز ماندن در کرمان دوباره به جبهه برگشت پس از شرکت در عملیات بیت‌المقدس در منطقه سید جابر به همراه برادران تیپ ثارالله هنگام انجام وظیفه در تاریخ یکم خرداد 61 به شهادت رسید.

همچنین پاسدار شهید غلامعباس کرمی در سال 1337 در خانواده‌ای متوسط در شهر کرمان متولد شد. بعد از طی دوران دبستان در دبستان عدالت کرمان دوره اول دبیرستان را در دبیرستان ابن سینا گذراند و بعد وارد هنرستان صنعتی معدن شد. کار و تحصیل دو قطب جاذبه‌ای بود که این مرحله از زندگیش را تحت‌الشعاع قرار داده بود. بدین ترتیب که همراه با تحصیل در مغازه درب سازی پدرش کار می‌کرد.