محمد بهرامی قاری روشندل قرآن کریم ونفر اول مسابقات قرائت روشندلان در مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: من تنها یک هدف از حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم داشتم و آن هم دیدار با رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش مرور نیوز، محمد بهرامی قاری روشندل قرآن کریم شب گذشته مقام نخست مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان در رشته قرائت را از آن خود کرد.

وی درخصوص تلاوت در این مسابقات گفت: قرعه سختی در مسابقات بین‌المللی داشتم و باید آیاتی را می‌خواندم که به نفس بلد نیاز داشت اما به لطف خدا و مدد اهل بیت(ع) تلاوت خوبی در مسابقات ارائه کردم.

بهرامی هدفش از شرکت در این مسابقات را تنها دیدار با مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: من تنها یک هدف از حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم داشتم و آن هم دیدار با رهبر معظم انقلاب بود همه تلاشم را هم در همین راه بکار بستم تا با کسب مقام اول مسابقات به این توفیق دست پیدا کنم و خدا شاهد است جز این هدفی نداشتم.

نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان یادگیری استاندارد خواندن خط بریل را در تلاوت قرآن مؤثر دانست و گفت: متأسفانه من از ابتدا خواندن خط بریل را اشتباه یاد گرفته‌ام و با دو انگشت بریل می‌خوانم و این کار ممکن است سبب غلط اعرابی در تلاوت شود.

وی افزود: در این مسابقات به همین علت استرس داشتم و برای اینکه غلط اعرابی نزنم مکث‌هایی می‌کردم که این اتفاق خوبی نبود.

بهرامی با توصیه به خانواده‌هایی عضو روشندل دارند گفت: تلاش کنید از کودکی به فرزند روشندل خود خواندن درست خط بریل را آموزش دهید یعنی روشندل را کمک کنید از همان ابتدا یاد بگیرد که بریل را با هشت انگشت بخواند. این کار پایه یاد‌گیری همه علوم برای روشندل است و در این صورت در هر زمینه‌ای که بخواهد می‌تواند تحت آموزش قرار گیرد.