«جنیفر لوپز» که با «الکس رودریگز» بازیکن بازنشسته بیسبال نامزد کرده برای اولین بار در این مورد صحبت کرده است. لوپز 47 ساله در برنامه تلویزیونی «الن دجترس» گفته است همه چیز اینطور شروع شد که یک روز به طور ناگهانی به بازیکن سابق تیم بیسبال «نیویورک ینکیز» در یک رستوران برخورد کرده است.

به گزارش مرور نیوز، «جنیفر لوپز» که با «الکس رودریگز» بازیکن بازنشسته بیسبال نامزد کرده برای اولین بار در این مورد صحبت کرده است. لوپز 47 ساله در برنامه تلویزیونی «الن دجترس» گفته است همه چیز اینطور شروع شد که یک روز به طور ناگهانی به بازیکن سابق تیم بیسبال «نیویورک ینکیز» در یک رستوران برخورد کرده است. او گفته است داخل رستوران از دور متوجه رودریگز شد و بعد هر دو بیرون از رستوران کمی با هم گپ زدند: «بدون هیچ دلیل خاصی، حس کردم که بزنم به شانه اش و باهاش سلام و احوالپرسی کنم.»
ماجرای نامزدی «جنیفر لوپز» با «الکس رودریگز»

بعد از اینکه الن دجترس پافشاری کرد که جزئیات بیشتری بدهد، لوپز گفت صحبت شان این طور آغاز شد: «گفتم اینجا در لس آنجلس چه کار می کنی؟ گفت الان دیگر اینجا زندگی می کنم.»

بعد از این که لوپز به رودریگز گفت او نیز مدت هاست که در لس آنجلس زندگی می کند، رودریگز پیشنهاد کرد که هر دو نیویورکی هستند و باید بیشتر با هم معاشرت کنند. رودریگز 41 ساله، ماه گذشته بعد از مدت ها شایعه، در یک برنامه تلویزیونی تایید کرد که با لوپز نامزد است.