کنسرت گروه «مولانا» به سرپرستی و آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه به خوانندگی سالار عقیلی در تالار وحدت تهران برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، کنسرت گروه «مولانا» به سرپرستی و آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه به خوانندگی سالار عقیلی در تالار وحدت تهران برگزار می شود.
عندلیبی و مولانا در راه وحدت

گروه «مولانا» به سرپرستی و آهنگسازی محمد جلیل عندلیبی ساعت ۲۱:۳۰ روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه به خوانندگی سالار عقیلی تازه ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می کند. در این کنسرت محمدجلیل عندلیبی سرپرست، آهنگساز و نوازنده سنتور، سالار عقیلی خواننده، امیرحسین رضا نوازنده تار و جابر اطاعتی نوازنده کمانچه، سانوا عندلیبی نوازنده عود، سالار عندلیبی نوازنده تمبک، فرهاد عندلیبی نوازنده دف و آراس رجبی نوازنده نی حضور دارند.

رپرتوار این برنامه بخش هایی از آلبوم «میهن» که اسفند ماه سال گذشته به آهنگسازی محمدجلیل عندلیبی و با صدای سالار عقیلی منتشر شده بود به علاوه ساز و آواز و قطعاتی دیگر است.

در بخش اول این اجرا، بداهه نوازی تار و تبنک در شور و ابوعطا با هنرمندی استاد امیرحسین رضا و سالار عندلیبی است و بخش دوم شامل پیش درآمد شوشتری، بداهه نوازی درآمد شوشتری و ورود به اصفهان، تصنیف صبوحی زدگان (شعر مستوره کردستانی)، ساز و آواز بیات راجع و ورود به دشتی، تصنیف میهن ای میهن (شعر ابوالقاسم لاهوتی)، ساز و آواز دشتی و فرود به شور، تصنیف وطنم خوشتر (شعر محمدجلیل عندلیبی، برداشتی از مستوره کردستانی)، ساز و آواز شور و ورود به اصفهان و تصنیف در این عشق بمیرید (شعر مولانا) است.

سالار عقیلی چهار شب در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد که دو شب آغازین آن هشتم و نهم اردیبهشت ماه به همکاری با گروه مولانا اختصاص داده شده است.