نمایش «آرتورو اویی» شب گذشته در حالی برگزار شد که هنرمندان این نمایش به یاد شهدای مرزبان سکوت کردند. امیرکربلایی زاده، بازیگر این نمایش عنوان کرد که امنیت امروز ما مدیون کسانی است که با خونشان از مرزهای ایران حراست می کنند.

به گزارش مرور نیوز ، نمایش «صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» که شب گذشته در میان جمعی از هنرمندان اجرا شد، به احترام «شهدای مرزبان» سکوت کرد.

محمدرضا شریفی نیا و رضا عظیمی از بازیگران، سینما و تئاتر کشورمان از جملۀ هنرمندانی بودند که به تماشای آخرین اثر «امیر دژاکام» به عنوان کارگردان نشستند.
امیر کربلایی زاده، بازیگر نقش آرتورو اویی در این اثر از تماشاچیان خواست تا به احترام فداکاری و جان فشانی شهدای مرزبان قیام و سکوت کنند.
وی در پایان اجرای نمایش شب گذشته گفت: امنیت امروز کشور مدیون کسانی است که با خون خود از مرزهای ایران عزیز حراست می‌کنند و جان خود را در طبق اخلاص نثار خاک مطهر میهن خویش می سازند.
محمدرضا شریفی نیا نیز، پس از اتمام این اجرا در جمع پرشور بازیگران و عوامل گروه، در دیدار و گفت وگو با عوامل اثر، از گروه اندیشۀ ماهان تشکر کرد.

هنرمندان نمایش «آرتورو اویی» یاد شهدای مرزبان را زنده کردند

سروش طاهری (بوچر-هنرپیشه)، تینو صالحی (کلارک - قاضی)، بهار قاسمی (منشی- پرستار)، بهرام ابراهیمی (روما- شیت)، مرتضی آقاحسینی (داگسبارو - سبزی فروش سیسرویی)، دانیال ابراهیمی (داگسبارو جوان)، امیر کربلایی‌زاده (آرتور و اویی)، احسان ابوالقاسم (ادیگارد اویی)، ابوالفضل جمشیدی (جیری)، حسین شهبازی (باول - فیش)، ملیحه کیا (گودویل-برادر کراکت- اینا) ، هدیه آزاده (اوکیسی- کراکت)، مهرنوش دارا (زن- وکیل مدافع)، حامد پورمحمد (جیوولا)، عارف عباسی (دادستان- کشیش)، سمیه صباغی (داکدیسی)، نرگس محمدی ( بتی دالفیت)، شهره رعایتی(آقای دالفیت) از جمله بازیگرانی هستند که در آخرین اثر امیر دژاکام در مقام کارگردان به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: داستان نمایشنامه در مورد جنایتکار خرده پا به نام آرتورو اویی که از آشفتگی وضع بازار سبزیجات در شیکاگو و فساد موجود در دستگاه قضایی و شورای شهر استفاده کرده و به یک جنایتکار قدرتمندی تبدیل می‌شود که تمام امور شهر را به دست گرفته، مخالفان خویش را ساکت کرده و قصد تسخیر سایر نقاط را دارد.

«صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی» تا 13 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار حافظ تهران، هر شب از ساعت 20:45 دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.